مرد شیشه‌ای که در پوشش مسافربر زنان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، هنگام آزار آخرین طعمه‌اش دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۲۰۱

به گزارش جامجم، 22 فروردین امسال زن جوانی با مراجعه به کلانتری 119 مهرآباد با طرح شکایتی عنوان کرد؛ از سوی راننده یک دستگاه دوو سییلو با تهدید به قتل مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «آدمربایی و تهدید به قتل با سلاح سرد و اقدام به آزار و اذیت»، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

زن جوان پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: ساعت 20 و 30 دقیقه 22 فروردین در محدوده میدان آزادی به عنوان مسافر و به مقصد شهرک
ولیعصر سوار یک دستگاه خودروی سواری دوو سیلو شدم که راننده آن جوانی حدود 35 ساله با قد بلند بود. پس از طی مسافتی، راننده تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم اما او با چاقو مرا تهدید به کشتن کرد. در محدوده جاده قدیم کرج با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و در حالی که بشدت از ناحیه گردن آسیب دیده بودم توانستم از دست او فرار کنم که در این زمان موفق شدم قسمتی از شماره پلاک خودرو را بردارم.

با شناسایی دقیق دوو سییلو، کارآگاهان محل سکونت متهم را در شهرک ولیعصر شناسایی کردند اما در تحقیقات نامحسوس مشخص شد او از این محل متواری شده است. در ادامه مشخصات متهم در سیستم پلیس ثبت شد تا این که واحد گشت پلیس آگاهی در محدوده بزرگراه فتح موفق به شناسایی خودروی مورد نظر شدند.

در زمان اعلام دستور ایست به راننده خودرو، ماموران متوجه حضور زنی جوان در خودرو شدند که در حال درگیری با راننده بود. با وجود اعلام دستور ایست از سوی واحد گشت پلیس آگاهی، راننده اقدام به فرار کرد که در مسیر با چند دستگاه خودروی عبوری دیگر تصادف کرد و سرانجام متوقف شد.

با انتقال متهم و زن جوان به پلیس آگاهی مشخص شد، مرد شیطان صفت این زن را از میدان آزادی به مقصد شادآباد سوار خودروی خود کرده و قصد آزار و اذیت او را داشته که، ماموران با شناسایی خودرو و تعقیب و گریز، متهم را در اجرای نقشه شوم خود ناکام گذاشتهاند.

متهم هم در تحقیقات با اعتراف به آزار و اذیت شاکی اول پرونده، در باره ربودن دومین قربانی خود گفت: پس از مصرف شیشه، در محدوده میدان آزادی و به مقصد شادآباد زن جوان را سوار کردم؛ نرسیده به شادآباد بود که با چاقو او را تهدید کردم. در حالی که قصد داشتم به جادهای فرعی تغییر مسیر بدهم ناگهان متوجه گشت پلیس شدم که به من دستور ایست میداد . خیلی ترسیده بودم ؛ اقدام به فرار کردم اما در زمان فرار با چند دستگاه خودرو دیگر برخورد کردم و توسط پلیس دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به سوابق متهم در ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت و موادمخدر عنوان کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم و صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران، تحقیقات تکمیلی از متهم در دستورکار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها