شفر قیمت خود را بالاتر برد؛

من نبودم استقلال سقوط می‌کرد

وینفرد شفر و استقلال مشغول چانه‌زنی برای تمدید قرارداد هستند. باشگاه قصد دارد قرارداد را طولانی مدت‌تر تمدید کند و از سویی رقمی مناسب با عرف به این مربی پرداخت کند. با توجه به گرانی دلار، طبیعتا این باشگاه به ازای هر ده هزار دلاری که روی پول مربی خارجی خود بگذارد، مشکلات مالی اش بیشتر می‌شود و به همین دلیل قصد ندارد قیمت او را بالاتر ببرد.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۹۷

شفر برای قرارداد فصل جاری 300 هزار دلار دریافت خواهد کرد که با توجه به دلاری که بالای 5000 تومان رفته، رقم به بالای 1.5 میلیارد تومان میرسد. حالا تصور کنید اگر قرارداد فقط 300 هزار دلار افزایش داشته باشد و به رقم 600 هزار دلار برسد چه اتفاقی خواهد افتاد؛ قرارداد بالای سه میلیارد تومان میشود! شفر میگوید او گناهی به خاطر گرانی دلار ندارد و پولی میخواهد که زیاد نیست. او آماری از قرارداد مربیان خارجی لیگ برتر گرفته و متوجه شده 600 هزار دلار برایش کم است و باید رقمی بمراتب بیشتر بگیرد. او همچنین قصد دارد پاداشهای خوبی برای خودش در قرارداد بگنجاند به همین خاطر باشگاه استقلال سر مسائل مالی با او به توافق نرسیده است. شفر برای آنکه بازی را به نفع خود کند، در کنفرانس روز پنجشنبه خود و پیش از بازی با سیاهجامگان طوری حرف زد که به همه نشان دهد او کار بزرگی کرده و باشگاه باید مبلغ قراردادش را بیشتر کند. شفر گفت: «ما سخت کار کردهایم و نتیجه گرفتهایم. اگر باشگاهی مربیان خوبی نمیخواهد یا حتی میخواهد به یک رده پایینتر سقوط کند، آزاد است. من در مورد پرسپولیس دقیق مطمئن نیستم ولی شاید آنها دستیاران خارجی بیشتری نسبت به ما داشته باشند. ما عملکرد خوبی داریم و برای شما مثال میزنم که اگر در روزنامه یا رسانهتان کسی نتواند خوب بخواند یا بنویسد، طبعا در بین مردم مخاطبی ایجاد نخواهد شد. ضمن اینکه این را بگویم قبل از من در تیم ما اعضای کادر فنی بیشتری حضور داشتند و حتی گرانتر از مربیان فعلی بودند و شاید اگر من نبودم، استقلال یک رده به پایینتر هم سقوط میکرد!»

او در حالی از سقوط استقلال حرف زد که خیلیها میدانند این اتفاق رخ نمیداد، اما به هر حال کسی نمیتواند منکر موفقیتهای این باشگاه با شفر شود. او حتی به انتقاد از منصوریان و میک مک درموت پرداخت و بی آنکه نامی از آنها بیاورد، گفت: «حتی دستمزد مربی بدنساز قبلی قبل از اینکه به استقلال بیایم از دستمزد تمام کادر من بیشتر بوده، با این حال تیم هم آمادگی جسمانی خوبی نداشت.» کسی نمیداند میک مک درموت چه قراردادی با استقلال امضا کرد و چقدر پول گرفت ولی اگر قرارداد او از کل کادر فنی بیشتر باشد، طبیعتا قیمت چیزی بالاتر از 700 هزار دلار بوده است. شفر قرارداد سالانه با استقلال بسته ولی ساناک، کولی و پسر شفر بهصورت ماهانه از استقلال پول میگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها