ضمایر

من

رضا رویگری، خواننده سرود انقلابی معروف «ایران ایران» است. خواننده‌ای که هر چند بیشتر بازیگری را تجربه کرده، اما صدایش در این ترانه انقلابی چنان در یادها مانده که اغلب مردم نامش را با این سرود به یاد دارند.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۱۲

رویگری که به بهانه هفتمین جشنواره بینالمللی شعر انقلاب حوزه هنری حضور پیدا کرده بود، گفت: بسیاری از مردم من را بهخاطر نقشهایم، نه بهخاطر سرود انقلابی «ایران ایران» میشناسند. او درباره علت موفقیت این سرود که از شعر و مضمونی انقلابی بهره برده است، عنوان کرد: به نظرم موفقیت این سرود و ترانهاش مدیون مردم است. زیرا اساسا برای مردم هم خوانده شده و آنها این خلوص را دریافت میکنند.

او

ستاره اسکندری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است که البته فعالیتهای اخیرش بیشتر در عرصه تئاتر بوده و روی صحنه درخشیده است. این بازیگر توانمند که اخیرا خانه فرهنگ و هنر مانا را افتتاح کرده است، میزبان جشنواره تئاتر تجربه شد. او بعد از میزبانی جشنواره تئاتر فجر، این روزها با جشنواره تئاتر تجربه برای اجرای دو اثر و حضور داوران برای مشورت در این مکان همراه شده است.دو نمایش «این یک خیمه نیست» به نویسندگی و کارگردانی سارا شاهرودیان و پرفورمنس «+کو؟!» با طراحی و کارگردانی مجید گنجی تا 17 اسفند در این مجموعه اجرا خواهند داشت. در نمایش این یک خیمه نیست، مرشد حجت زینالی و حمید ذکیانی (بهعنوان خیمهشبباز) حضور دارند. همچنین پرفورمنس «+کو؟!» با اجراگرانی نظیر هانیه نصیری و احسان صاحبالزمانی در کافه این مجموعه میزبان علاقهمندان خواهد بود.

آنها

طی سالهای گذشته تعداد زیادی کتابهای مرتبط با جنگ تحمیلی منتشر شده است. برخی از این آثار اما عاشقانههای جانداری هستند که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. «قصه دلبری» یکی از همین روایتهاست که بتازگی منتشر شده و در آن همسر شهید مدافع حرم، محمدحسین محمدخانی روایتی از عاشقانههای خود و همسرش را به نگارش درآورده است. این کتاب علاوه بر بیان حال و هوای روزگار جنگ روایتی از عشق آنها است.

قصه دلبری، توسط انتشارات روایت فتح منتشر شده است. در مراسم رونمایی این کتاب که بتازگی برگزار شده است، خانواده و دوستان شهید و دو نفر از نویسندگان مجموعه «مدافعان حرم» روایت فتح حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها