راننده خودروی تیبا که در پوشش مسافربر زنان را ربوده و مورد آزار شیطانی قرار می‌داد، در دام پلیس گرفتار شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۸۸

اوایل آذر امسال زنی جوان با حضوردر شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی جوان به اتهام آدم‌ربایی و آزارو اذیت شکایت کرد. شاکی به بازپرس سهرابی گفت: صبح از خانه‌ام در غرب تهران بیرون آمدم تا به محل کارم بروم. به‌خاطر عجله‌ای که داشتم سوار یک خودروی تیبا شدم که مقابلم توقف کرد. مقصدم را گفتم و راننده من را سوار کرد. در میانه راه راننده اعلام کرد خودرویش دچار نقص فنی شده و باید چند دقیقه منتظر بمانم تا آن را تعمیر کند.

وی افزود: به گمان این‌که گفته راننده صحت دارد، در خودرو ماندم. چند دقیقه بعد بازگشت و همه درها را قفل کرد. زمانی که اعتراض کردم، چاقویی را به سمتم گرفت و تهدید کرد اگر ساکت نشوم مرا با ضربه‌های چاقو داخل خودرو می‌کشد .

شاکی ادامه داد: فقط با دستانم محکم به شیشه خودرو می‌زدم تا شاید کسی متوجه شود اما راننده به سمت غرب تهران حرکت کرد و در محلی خلوت خودرو را متوقف کرد و مرا مورد آزار قرار داد.

با شکایت دختر جوان، پرونده او با دستور بازپرس جنایی در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. مشخصات خودروی متهم فراری و تصویر چهره‌نگاری شده از او در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت و از آنها خواسته شد به محض دیدن خودرو، آن را متوقف و راننده شیطان صفت را بازداشت کنند.

تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا این که چند هفته پیش دو زن جوان نیز با حضور در پلیس آگاهی از مردی شیطان‌صفت شکایت کردند.

با تحقیق از این دو زن معلوم شد آنها نیز در غرب تهران به‌عنوان مسافر سوار خودروی تیبایی شده‌اند و راننده آنها را به محلی خلوت کشانده است. یکی از آنها در دام شیطانی مرد آزارگر گرفتار شده اما نفر دیگر توانسته با راننده درگیر شود و با شکستن شیشه خودرو و قفل در، پیش از آن که مرد آزارگر بتواند نقشه خود را عملی کند، از خودروی در حال حرکت به بیرون پریده و نجات یافته است.

بررسی‌‌ها نشان می‌داد این دو شاکی نیز در دام همان متهم فراری گرفتار شده‌‌اند. او تحت تعقیب قرار داشت تا این‌که مخفیگاه متهم از سوی ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران شناسایی و او بازداشت شد .

متهم با اعتراف به جرایم سیاهش گفت: زنان را به‌عنوان مسافر سوار می‌کردم و در میانه راه به بهانه این که خودرو دچار نقص فنی شده دقایقی توقف کرده و بعد قفل درها را می‌زدم و آنها را به خارج از شهر و محلی خلوت می‌کشاندم و در دام شیطانی‌ام گرفتار می‌کردم.

با اعتراف مرد شیطان صفت، تحقیقات از او برای رازگشایی از دیگر جرایم سیاهش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها