مصطفی تقی‌زاده کارگردان فیلم «زرد»، جوانی است که تجربه دستیار کارگردانی سعید سهیلی در فیلم « کلاشینکف » را داشته است و زرد نخستین ساخته سینمایی او محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۹۲

ظاهرا این فیلم پس از موفقیتهای داخلی و خارجی اش به عنوان فیلم اختتامیه در جشنواره فیلم مالزی و جایزه گلدن گلوبال انتخاب شد و مصطفی تقیزاده کارگردان این فیلم در مراسم گلدن گلوبال مالزی در شب سوم مارس (12 اسفند) به دعوت مدیر مراسم جایزه بهترین کارگردان فیلم اول را به برنده سال 2018 تقدیم میکند.

به گزارش مهر، مصطفی تقیزاده پس از دریافت جایزههای گلدن گلاب شانگهای در دو رشته جایزه ویژه هیات داوارن و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای ساره بیات و جایزههای بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه در جشنواره Bridge of art، در جشنواره مالزی برای کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره مالزی رقابت میکند. دومین دوره جشنواره فیلم مالزی از 25 فوریه تا 2 مارس (11- 6 اسفند) برگزار میشود.

جایزه گلدن گلوبال مالزی و جشنواره فیلم مالزی با ریاست افتخاری کیم دونگ هو، موسس جشنواره بوسان کره جنوبی و با مدیریت جوان گو مدیر Jazzy Group در سال 2016 با هدف معرفی استعدادهای آسیایی به جهان آغاز به کار کرده است.

پخش بینالمللی فیلم زرد را مرجان علیزاده برعهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها