مرد جوان که به اتهام آزار و اذیت زنی جوان بازداشت شده، با انکارجرم خود مدعی شد، چون با شاکی ازدواج نکرده او این سناریوی دروغین را اجرا کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۳۸

به گزارش جامجم، اوایل دی امسال زنی جوان با حضوردر اداره 16 پلیس آگاهی تهران ازمرد جوانی به اتهام آدمربایی و آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: چند روز پیش به عنوان مسافر سوار خودروی پرایدی شدم. راننده بعد از عبور از چند خیابان مدعی شد در خیابان جلویی تصادف شده و میخواهد از خیابان دیگری برود. به گفته راننده اعتماد کردم تا این که او به سمت خارج از شهر حرکت کرد. زمانی که به این رفتارش اعتراض کردم او چاقویی را که در جیبش بود بیرون آورد و مرا تهدید کرد اگر فریاد بزنم، جان مرا خواهد گرفت. ترسیدم و بناچار سکوت کردم. بعد از طی مسافتی مرا از خودرو به زور پیاده کرد، هرچه التماس و گریه کردم بیفایده بود. او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد .

شاکی ادامه داد: مرد شیطانصفت مرا با خود برد و بعد ازطی مسافتی از خودروی در حال حرکت بیرون انداخت و گریخت. در آن موقع فقط توانستم چند شماره از پلاک خودرو را به خاطر بسپارم.

با شکایت زن جوان، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری مرد آزارگر در حالی آغاز شد که مشخصات خودروی او و تصویر چهرهنگاری شدهاش در اختیار گشتهای انتظامی قرار گرفت . جستوجوها ادامه داشت تا این که با گذشت یک ماه از این ماجرای تلخ، ماموران یکشنبه خودروی مورد نظر را در یکی از محلههای جنوبی تهران متوقف و راننده جوان آن را بازداشت کردند.

او با انتقال به دادسرای جنایی تهران مورد تحقیقات قرار گرفت و اظهارات عجیبی را مطرح کردوگفت: شاکی دروغ میگوید من او را میشناسم با وی مدتی دوست بودم. او را مورد آزار و اذیت قرار ندادهام. با او سه سال پیش در یک مهمانی آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. ما به یکدیگر علاقهمند شده بودیم و حتی میخواستیم با هم ازدواج کنیم. خانوادهام از این ماجرا باخبر بودند و بارها او را برای دیدن خانوادهام به خانه برده بودم.

این اواخر به خاطر مشکلاتی از ازدواج با او منصرف شدم. دیگر از او خبری نداشتم تا این که پلیس خودرویم را در خیابان متوقف کرد و بازداشت شدم. پس از دستگیری تازه فهمیدم از من شکایت کرده است. من نقشی در ربودن و آزارو اذیت او نداشتم. شاکی با این شکایت دروغین قصد انتقامگیری دارد .

متهم جوان با قرار قانونی برای ادامه تحقیقات به اداره 16 پلیس آگاهی تهران منتقل شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها