هجوم دایناسورها به دنیای ژوراسیک تازه

دومین قسمت اکشن دلهره‌آور دنیای ژوراسیک، تماشاگران را با تعداد تازه‌ای از دایناسورهای ماقبل تاریخ آشنا می‌کند. این فیلم که با نام دنیای ژوراسیک: قلمرو سقوط کرده به روی پرده سینماها می‌رود، توسط خوآن آنتونیو بایونای اسپانیایی‌تبار کارگردانی شده است. کریس پرات برای دومین بار در این فیلم در نقش اوئن برادی ظاهر می‌شود. این دانشمند ماجراجو در داستان قسمت تازه، تصمیم می‌گیرد دوباره به سایت نفرین شده آیسلا نابلار در جزیره متروک برگردد.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۹۵

این همان جزیره‌ای است که در قسمت اول فیلم، میزبان توریست‌هایی بود که به تماشای پارک ژوراسیک آمده بودند، اما حضور دوباره برادی و همکارانش در جزیره، با خطرات و تهدید دایناسورهای آدمخوار همراه است. برایس دالاس هاوارد، جیمز کرامول، جیک جانسن و جرالدین چاپلین دیگر بازیگران دنیای ژوراسیک: قلمرو سقوط کرده هستند، اما نکته جالب، بازگشت جف گلدبلوم به ماجراهای این اکشن دلهره‌آور ماجراجویانه است.

به نوشته ورایتی، او در سری اول این مجموعه فیلم (که با نام پارک ژوراسیک در دهه 90 میلادی تولید شد) در نقش دکتر یان مالکولم ظاهر شد. گلدبلوم در قسمت تازه فیلم در سال 2015 حضور نداشت. کمپانی یونیورسال اعلام کرده، او یکی از نقش‌های محوری قسمت تازه را بازی می‌کند. استیون اسپیلبرگ کارگردان دو قسمت اول و دوم نسخه اصلی، مدیر تولید و یکی از تهیه‌کنندگان قسمت تازه است. برای تولید فیلم، هزینه‌ای 150 میلیون دلاری صرف شده است. این فیلم اوایل فصل تابستان سال آینده میلادی اکران عمومی می‌شود. قسمت اول سری دوم این مجموعه فیلم جنجالی دو سال قبل به روی پرده سینماها رفت. این فیلم با استقبال دوستداران نسخه اصلی روبه‌رو شد و یک میلیارد و 600 میلیون دلار در آمریکای شمالی و بقیه کشورهای دنیا فروش کرد. از این رقم کلان فروش، سهم سینماهای آمریکا 652 میلیون دلار بود! کارگردانی این فیلم را کالین ترورو به عهده داشت.

کیکاوس زیاری/ جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها