دفاع تمام قد برانکو از برادرش:

زلاتکو 30 سال تجربه مربیگری دارد

گرچه بازی پرسپولیس و صنعت نفت لغو شد اما نشست خبری این بازی روز گذشته برگزار شد. برانکو در این نشست علاوه بر بازی با صنعت نفت به موارد دیگری هم اشاره کرد که می‌توان به مصدومیت دو هفته‌ای وحید امیری و غیبت یک ماهه بشار رسن اشاره کرد.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۱۷

برانکو درباره قرض دادن بشار رسن به تیم ملی عراق گفت: او تا بازی با فولاد و تراکتورسازی هست و امیدواریم در نیمه نهایی جام حذفی هم باشد. اما متاسفانه یک ماه در تیم ملی عراق است و ما نمی‌توانستیم او را از همراهی تیم ملی کشورش منع کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اضافه شدن زلاتکو ایوانکوویچ، برادرش به پرسپولیس و انتقادات موجود گفت: انتقادات همیشه است. او بعد از برق شیراز در شهر وارتکس، مدیر مدرسه فوتبال ما بود و قهرمانی کسب کرد و بیش از 30 سال تجربه مربیگری دارد. یک سال برق شیراز بود و موفق شد تیم را در لیگ برتر نگه دارد و سال بعد از او برق به لیگ دسته یک سقوط کرد.

برانکو درباره توافق پرسپولیس و ریزه اسپور و امکان تعلیق محرومیت این تیم از فصل نقل و انتقالات و برنامه باشگاه گفت: همه خوشحال هستیم که بخش اول مشکل حل شد که مربوط به طارمی و بدهی باشگاه به ریزه اسپور بود. در ادامه تلاش‌مان، باشگاه به دنبال حل محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات است. دنبال این هستیم که حداقل یک پنجره را ببندند. سوال این است که آیا فیفا از نظر زمان‌بندی می‌تواند یک پنجره یا دو پنجره نقل و انتقالات را برای ما باز کند. اگر یک پنجره باز شد برنامه داریم. اگر باز نشد، ما همچنان تیم خوبی داریم و در این فصل آن را ثابت کردیم. استرس و دلهره‌ای نداریم که بازیکن بیاوریم. بازیکنانم نشان دادند توانا هستند. نیازی به شمردن موفقیت‌ها نیست. اگر اجازه نقل و انتقال داشته باشیم تیم را تقویت می‌کنیم اما نه به هر قیمتی. باید بازیکن با کیفیت باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها