جپاروف: مذاکره برای تمدید قرارداد، بعد از بازی‌ها

امروز به هواداران هدیه می‌دهیم

سرور جپاروف، در آخرین بازی استقلال دو گل زد و ستاره تیمش بود. حالا طرفداران از این بازیکن توقع دارند بتواند به روند خوبش در استقلال ادامه دهد. امروز به احتمال زیاد سرور در ترکیب تیمش مقابل ایران جوان بوشهر در جام حذفی قرار می‌گیرد. او در آستانه این مسابقه حرف‌هایی می‌زند.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۳۹

سرور با ایران‌جوان در جام حذفی بازی دارید. البته هواداران توقع دارند این مسابقه را ببرید.

نباید تصور کرد این مسابقه آسانی است. بی‌تردید بازی برای ما بسیار سخت است. تیم‌هایی مثل ایران جوان با انگیزه زیادی مقابل استقلال حاضر می‌شوند و بی‌تردید این کار ما را خیلی سخت می‌کند. به همین خاطر باید خیلی مراقب باشیم و به هیچ وجه حریف را دست‌کم نگیریم. طبق اطلاعاتی که کادرفنی استقلال در اختیار ما گذاشته، ایران جوان در هفته‌های اخیر لیگ یک نتایج بسیار خوبی گرفته و طبیعی است که ما اصلا کار ساده‌ای نداریم.

این نگرانی همواره برای مربیان تیم‌های بزرگ هست که شاید بازیکنانشان در این مسابقه حریف را دست‌کم بگیرند.

در همه دنیا نتایج عجیبی در جام حذفی اتفاق می‌افتد و دلیل این موضوع این است که تیم‌های قدرتمند تیم‌های ضعیف را دست کم می‌گیرند. ما نباید اسیر این اتفاق شویم چون در جام حذفی بهترین فرصت ما برای کسب جام است. نمی‌خواهیم ریسک کنیم. هنوز در لیگ برتر هم ناامید نیستیم ولی به قهرمانی در جام حذفی خیلی نزدیک‌تر هستیم و به همین دلیل نباید دچار اشتباه شویم. این بهترین فرصت برای ماست تا با چند بازی بتوانیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

اگر ایران‌جوان را شکست دهید، امکان دارد با پرسپولیس روبه‌رو شوید. به هر حال قرعه‌کشی است.

ما فعلا فقط به بازی با ایران جوان فکر می‌کنیم نه بعد از آن. ابتدا باید این بازی را ببریم تا خیالمان از صعود به یک مرحله بالاتر راحت‌تر شود. همیشه بهترین شرایط و روحیه را داریم و می‌خواهیم بهترین اتفاق‌ها برای ما رخ بدهد، اما به هرحال فوتبال است و باید در زمین ببینیم چه اتفاقی برای ما رخ می‌دهد. ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم که در همه بازی‌ها می‌خواهند بهترین باشند. بازیکنان جوان ما فوق‌العاده هستند.

حرفی با طرفداران استقلال داری؟

مثل همیشه از آنها حمایت می‌خواهیم و قطعا حضورشان به تیم کمک زیادی می‌کند. دوست داریم با یک برد خوب و صعود تیم، به تعطیلات برویم و امیدواریم در بازی امروز یک هدیه کوچک به هواداران بدهیم.

خود تو چطور؟

من هم مثل دیگر بازیکنان اگر شانس بازی پیدا کردم، تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیم مفید کار کنم.

راستی شایعاتی درباره تمدید قراردادت شنیده می‌شود. صحت دارد؟

فعلا باید روی بازی‌های این فصل تمرکز کنم. بعد از آن با مدیران استقلال پای میز مذاکره می‌نشینم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها