در بازار خرید و فروش خودرو دست دوم یکی از چالش های همیشگی خریداران تعیین قیمت خودرو است. در واقع بر خلاف قیمت روز خودرو که توسط شورای رقابت تعیین می شود، قیمت خودرو کارکرده تا حدودی تابع توافقی میان خریدار و فروشنده است.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۹۱
چند راه آسان برای قیمت گذاری خودرو دست دوم

این موضوع سبب می شود تا گاهی یکی از طرفین معامله به دلیل عدم آگاهی از شرایط بازار متحمل زیان مالی هنگفتی شود. در نتیجه وجود مراجعی معتبر برای تعیین قیمت خودرو دست دوم همواره احساس می شود و در این مطلب نیز قصد داریم شما را با چند راه ساده برای تعیین قیمت خودرو کارکرده آشنا کنیم.

تعیین قیمت خودرو با استفاده از سایت باما

وب سایت باما یکی از مراکز فروش اینترنتی خودرو است که اگرچه از امکاناتی نظیر تعیین قیمت برخوردار نیست اما به واسطه حجم بالای آگهی های فروش خودرو می تواند مرجع مناسبی برای ارزیابی قیمت خودرو دست دوم باشد. هرچند کاربران نیاز دارند تا برای دستیابی به قیمت حدودی خودروها انواع آگهی ها را با هم مقایسه کنند. در نتیجه با یک جستجوی کامل و البته زمانبر در این سایت تا حدودی می توانید از قیمت خودرو مورد نظر خود مطلع شوید. خوشبختانه این وب سایت با ایجاد فیلترهای متنوع نظیر استان، میزان کارکرد، نوع گیربکس، سال ساخت، رنگ، وضعیت بدنه و نوع سوخت مصرفی سهولت بیشتری در هنگام جستجو ایجاد کرده است.

تعیین قیمت خودرو با استفاده از شیپور

شیپور وب سایتی است که برای درج آگهی های اینترنتی خرید و فروش لوازم دست دوم، املاک و ... طراحی شده است. بخشی از این وب سایت نیز به خرید و فروش خودرو اختصاص یافته و یک لیست قیمت خودرو شامل انواع مدل های داخلی و خارجی را در اختیار خریداران قرار می دهد. کاربران قادر هستند با استفاده از فیلترهای موجود در این سایت جستجوی دقیقی پیرامون قیمت خودرو دست دوم داشته باشند. البته این سایت مرجعی برای کارشناسی قیمت خودرو نیست اما به دلیل درج آگهی های زیاد می تواند یک قیمت نسبی و حدودی را در اختیار شما قرار دهد.

تعیین قیمت خودرو با استفاده سایت همراه مکانیک

چند سالی است که سایت همراه مکانیک با استفاده از یک ابزار قیمتگذاری، قیمت انواع خودروی داخلی و خارجی را با بالاترین دقت ارائه می کند. مزیت این ابزار تعیین قیمت خودرو در این است که مهمترین فاکتورهای موثر بر قیمت خودرو دست دوم را لحاظ کرده و کاربر میتواند به راحتی میزان اثر فاکتورهای مختلف را بر قیمت خودرو مشاهده کند. عوامل متعددی نظیر سال ساخت، میزان کارکرد، رنگ، مدت باقیمانده از بیمه و میزان تعویض یا تعمیر قطعات داخلی و بدنه بر قیمت خودور تاثیر قابل توجهی می گذارند و اندازه گیری این اثر برای کاربران بسیار مشکل و بعضا غیر ممکن است. اما با استفاده از ابزار قیمتگذاری خودرو کارکرده در سایت hamrahmechanic می توانید قیمت خودروی مورد نظر خود را به طور دقیق مشخص کنید. مهمترین مزیت استفاده از سایت همراه مکانیک در مقایسه با شیپور و باما این است که قیمت خودرو در همراه مکانیک کاملا بر اساس معاملات انجام شده خودرو تعیین می شود نه بر اساس قیمتی که کاربران خودروهای خود را آگهی می کنند و در نتیجه از دقت بسیار بالایی برخوردار است. برای مشاهده ابزار قیمتگذاری خودرو دست دوم در سایت همراه مکانیک روی عکس زیر کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها