حق با شماست

سپرده‌گذاران در جست‌وجوی حق

حیدرپور از اراک: مسئولان بانک مرکزی اعلام کردند که سپرده تا سقف 200 میلیون تومان را به سپرده‌گذاران پرداخت می‌کنند، این درحالی است که فقط نیمی از این مبالغ به مردم پرداخت می‌شود. چرا؟
کد خبر: ۱۰۹۰۵۳۴

پیامک‌های گران

میرحمزه از کرج: اپراتور ایرانسل با ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، از حساب مشتریان شارژ کسر می‌کند و متاسفانه هیچ اقدامی نیز برای متوقف کردن این اپراتور نمی‌توان انجام داد.

زائران لایق رفتار خوب

امینی از تهران: کارمندان دفتر اداره گذرنامه در قسمت صدور، متاسفانه برخورد نامناسبی با ارباب رجوع دارند و با توجه به ایام اربعین و شلوغی این مکان این رفتار بدتر نیز شده است.

ترافیک خطرناک در بزرگراه سعیدی

ثابت از تهران: تردد خودروهای سنگین در بزرگراه ایت‌الله سعیدی و رعایت نکردن قوانین رانندگی توسط این افراد، خطرات جانی بسیار زیادی برای خودروها و مردم دارد. لطفا رسیدگی شود.

جوابیه:

احتراما با عنایت به پیام مردمی مندرج در صفحه 17 آن روزنامه در یازدهم مهر با عنوان «بهسازی جاده قدیم جاجرود» به استحضار می‌رساند به موازات آزادراه تهران پردیس، بخش مهمی از ترافیک شهر استان تهران به سمت استان‌های مازندران و سمنان در جاده قدیم این محور (جاجرود) جریان دارد و با توجه به این‌که نگهداری راه‌های کوهستانی از اولویت‌های این سازمان است عملیات نگهداری این محور نیز همواره از برنامه‌های موردنظر بوده است، به طوری که طی شش ماه گذشته عملیات راهداری و آماده‌سازی محور موصوف انجام شده است.

از جمله اقدامات راهداری در محور یادشده لکه‌گیری در حدفاصل جاجرود بومهن به میزان 1500 متر مربع در دو لاین رفت و برگشت، راهداری مستمر و جاری در قالب قرارداد نگهداری راه‌های اصلی شهرستان پردیس شامل گشت راهداری، تنقیه و نگهداری پل‌ها و آب‌روها، پاکسازی صحنه تصادفات و جمع‌آوری گاردهای آسیب‌دیده، ایمن‌سازی دماغه‌ها با استفاده از تجهیزات ایمنی همچون کاشن تانک، استوانه، شبکه و چشم‌گربه‌ای، خط‌کشی، نصب تابلو و انواع علائم اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی، نصب نیوجرسی در نقاط پرتگاهی و رفوژ میانی محور و نصب، تعمیر و تعویض گاردریل‌های آسیب‌دیده است با این وجود چنانچه به طور مشخص مشکل خاصی در این محور موردنظر مخاطب گرامی است در صورت طرح شدن توسط این سازمان بررسی و پیگیری و نتیجه اقدامات به عمل آمده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها