هادی حبیبی، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی درباره مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد و فرنگی گفت: پرونده رقابت‌های لیگ امروز با برگزاری دیدارهای نهایی در کاشان بسته می‌شود و من مطمئنم تماشاگران شاهد پیکارهای باکیفیت و جذابی خواهند بود. تیم اجرایی فدراسیون از روزهای قبل در کاشان مستقر شده است و تمام اقدامات لازم برای آماده‌سازی سالن برگزاری مسابقات صورت گرفته است و هم‌اکنون مهیای برگزاری پیکارها در کاشان هستیم.
کد خبر: ۱۰۸۶۳۲۹

رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی ادامه داد: گنجایش سالن حدود 2000‌نفر است که تمام امکانات برای استقرار اعضای تیم‌ها و همچنین تماشاگران و میهمانان و خبرنگاران مهیا شده است تا در نهایت شاهد پایان یکی از مهم‌ترین رویدادهای داخلی کشتی باشم.

حبیبی گفت: بسیاری از چهره‌های مطرح کشتی ایران و حتی ستاره‌های خارجی در مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد و فرنگی به میدان خواهند رفت که همین موضوع سبب می‌شود سطح کمی و کیفی رقابت‌ها تا حد قابل توجهی ارتقا یابد.

برنامه کامل کشتی‌ها

10:00 / مسابقات ضربدری کشتی آزاد:

ایزی پایپ کاشان ـ ستارگان ساری

هلدینگ فراز قائمشهر ـ بیمه رازی جویبار

11:00 / مسابقات ضربدری کشتی فرنگی:

شهدای مدافع حرم قم ـ سینا صنعت ایذه

رعد پدافند تهران ـ بیمه رازی

15:00 / فینال و رده بندی کشتی آزاد

16:00 / فینال و رده‌بندی کشتی فرنگی

8 تیم در فینال کشتی روی تشک می‌روند

مرحله نهایی رقابت‌های لیگ کشتی آزاد و فرنگی امروز در سالن دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار می‌شود.

هشت تیم آزاد و فرنگی به مرحله نهایی راه یافتند که در کشتی آزاد و در گروه الف تیم‌های بیمه رازی و ایزی‌پایپ کاشان تیم‌های اول و دوم و در گروه ب نیز تیم‌های ستارگان ساری و هلدینگ فراز تیم‌های اول و دوم به‌مصاف هم می‌روند.

در کشتی فرنگی و در گروه الف تیم‌های بیمه رازی و شهدای مدافع حرم و در گروه ب تیم‌های سیناصنعت ایذه و رعد پدافند هوایی تیم‌های اول و دوم در مرحله نیمه نهایی حضور دارند. تماشای این رقابت‌ها برای علاقه‌مندان کشتی رایگان است و بلیت‌فروشی انجام نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها