امروز سفر ملی‌پوشان تکواندو به لندن

بی‌باک: سجاد در اردوها تهدید شده است

مرحله سوم مسابقات گرندپری (G4) در سال 2017 با حضور تکواندوکاران برتر جهان در چهار وزن المپیکی مردان و زنان از جمعه به مدت سه روز در لندن برگزار می‌شود . تیم ایران برای حضور در این دوره از مسابقات با ترکیب پنج نفره خود، صبح امروز راهی انگلستان می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۸۲۱

پیش از اعلام ترکیب تیم اعزامی به لندن، کادر فنی تیم ملی تکواندو در مصاحبه‌های خود روی این موضوع تاکید داشتند که این رقابت‌ها آخرین فرصت سجاد مردانی خواهد بود و اگر این ملی‌پوش سنگین وزن نتواند عملکرد خوبی در لندن داشته باشد، به احتمال فراوان مدتی از اردوی تیم ملی کنار گذاشته می‌شود.

مهدی بی‌باک، سرمربی تیم ملی درخصوص شرایط تیم پیش از اعزام به گرندپری لندن می‌گوید: بعد از مدت‌ها با تیم تقریبا کاملی تمرین می‌کنیم و شرایط خوبی داریم. حداکثر پتانسیل موجود ما در تمرینات حضور دارند و این موضوع کیفیت کار را بالا برده است و امیدوارم نتیجه این اردوهای منظم را در گرندپری لندن ببینیم.

وی درخصوص وضعیت فرزان عاشورزاده ادامه می‌دهد: فرزان وضعیت خوبی دارد و از نظر روحی و فنی آماده مبارزه در لندن است. مشکل او این است که نمی‌تواند به‌طور پی‌درپی وزن کم کند که در این زمینه باید برنامه ویژه‌ای برای فرزان در نظر داشته باشیم. اگر فرزان بتواند در گرندپری لندن مدال بگیرد، یک مدت به او استراحت می‌دهیم تا مدام در حال کاهش وزن نباشد چون این موضوع سبب تحلیل رفتن بدنش می‌شود.البته استراحت به این معنی نیست که تمرین نکند، بلکه می‌خواهیم یک مدت از وزن کم کردن او جلوگیری کنیم .

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این پرسش که آیا به مردانی اولتیماتوم داده‌ است، می‌گوید: نمی‌خواهیم فشار روانی روی سجاد ایجاد شود، اما به او گفته‌ایم باید از فرصت پیش‌رو بهره لازم را ببرد. به هر حال در وزن 80 + دست ما خالی بود و بجز سجاد نفری نداشتیم و همین موضوع تا حدودی سبب افت مردانی شد. در حال حاضر یک حریف تمرینی و رقیب خوب برای مردانی پیدا شده است که این می‌تواند یک تهدید مثبت برای او باشد. در مجموع هیچ کس جایگاه ثابتی ندارد و ملی‌پوشان باید برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی تلاش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها