پیشرفت ووشوی ایران از سال‌ها قبل آغاز شده بود و همواره با قرار گرفتن روی سکوی نایب قهرمانی جهان، تهدیدی جدی برای چین مدعی بودیم، اما در این دوره موفق شدیم به هدف خود برای کسب عنوان قهرمانی برسیم.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۷۳

سطح فنی این دوره از مسابقات واقعا نسبت به ادوار گذشته بالاتر بود. چین با تمام قدرت و روسیه با بهترین نفرات خود آمده بودند. مصر خیلی قدرتمند ظاهر شد و کشورهای دیگر نیز با آمادگی خوبی در این مسابقات شرکت کرده بودند.

در بخش ساندا، رقابت‌ها خیلی نزدیک دنبال شد و آخرین مبارزه قهرمانی را تعیین کرد، اما در بخش تالو هم مدال‌های خوبی گرفتیم ؛ دو برنز با ارزش در بخش بانوان و طلای با ارزش دوئلین که با محوریت و درخشش فرشاد عربی به‌دست آمد. این تیم با حضور نوید مکوندی و امیرمحمد رضایی با نمایشی خیره‌کننده و اختلاف زیادبا تیم دوم یعنی کره‌جنوبی، موفق شد طلای دوره قبل خود را تکرار کند که خیلی با ارزش بود.

جا دارد این قهرمانی با ارزش و تاریخی را به همه مردم ایران تبریک بگویم. خانواده بزرگ ووشو مستحق این قهرمانی بود که در این روزهای عزیر با دعای خیر مردم به‌دست آمد و ثمره همدلی و وفاق در میان اهالی ووشوی ایران بود.

حسین اوجاقی

سرمربی تیم ملی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها