مشکل تیم، فقط منصوریان بود؟

استقـلال بالاخـره بـرد

استقلال در بازی دیروز مقابل سپیدرود در رشت، سرانجام بعد از 45 روز طعم برد را چشید. هفته سوم بود که استقلال در آزادی تراکتورسازی را شکست داد و طعم اولین برد فصل را چشید.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۵۹

از آن روز تا امروز فقط بحران بود و مشکل. تیمی که دیروز در برابر سپیدرود قرار گرفت، نه آرامش داشت نه برنامه. در یک کلام با استقلال رویایی هواداران که منصوریان در هفته دوم وعده آن را داده بود، کیلومترها فاصله داشت؛ اما با وجود همه این مشکلات کمرشکن، استقلال برد تا از قعر جدول جدا شود.

آبی‌های تهرانی در حالی به رشت رفتند که کوهی از مشکل و حاشیه و بحران را همراه خود می‌بردند. میک‌مک‌درموت، مربی بدنساز استقلال که همراه با علیرضا منصوریان به این تیم آمده بود، بعد از جدایی سرمربی، به‌عنوان مربی موقت استقلال برای این بازی معرفی شد و در حالی که به دلیل اخراج در بازی قبلی از روی سکوها تیم را هدایت می‌کرد، در اولین بازی چند طلسم را با هم شکست. استقلال در این فصل در بیرون از خانه گل نزده بود، در این فصل در نیمه مربیان (نیمه دوم) گل نزده بود، در بیرون از خانه امتیاز نگرفته بود و مهاجمان استقلال در این فصل گل نزده بودند. همه این طلسم‌ها یکجا شکسته شد تا استقلال با برد به تعطیلات دو هفته‌ای برود. نیمه اول بازی بدون گل به پایان رسید. اگرچه دو تیم حملاتی را روی دروازه حریف پایه‌گذاری کردند، اما این حملات به گل تبدیل نشد. در دقیقه 52 جابر انصاری گل اول استقلال را زد تا سپیدرود سرانجام بعد از 416 دقیقه گل بخورد. در دقیقه 68 داریوش شجاعیان گل دوم خود را هم زد تا با خیالی آسوده به ادامه بازی بپردازد. البته آبی‌های تهران در دقیقه 86 یک پنالتی به حریف تقدیم کردند که حسین ابراهیمی آن را به گل تبدیل کرد، اما این نتیجه ثابت ماند تا استقلال تهران به برتری 2 بر یک برسد و از رده شانزدهم به رده نهم پرواز کند. البته دیدارهای دیگری هم برگزار می‌شود که شاید در رده استقلال تاثیر بگذارد. میک مک درموت، سرمربی موقت استقلال در این بازی موفق شد اولین آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارد. حالا با این برد پرسش بزرگی مطرح می‌شود که استقلال چرا بدون مربی برد و با مربی پیروز نشد و آیا مشکل او بود؟ مدیران استقلال در تلاش هستند تا بازی هفته نهم مقابل فولاد (جمعه21 مهر) سرمربی خود را برای ادامه فصل معرفی کنند؛ اما این برد شاید بتواند کشتی آبی‌ها را به آرامش برساند و موجب شود مدیران استقلال با آرامش نسبی برای ادامه فصل تصمیم بگیرند.

تابلوی نتایج

سپیدرود رشت یک استقلال تهران 2

گل‌ها: حسین ابراهیمی (86- پنالتی) برای سپیدرود و جابر انصاری (52) و داریوش شجاعیان (68) برای استقلال

ذوب آهن یک سایپا یک

گل‌ها: مرتضی تبریزی (53) برای ذوب‌آهن و محمدحسین کنعانی‌زادگان (82) برای سایپا

فولاد خوزستان یک استقلال اهواز یک

گل‌ها: عبدالله ناصری (54) برای فولاد و موسی کولی بالی (93) برای استقلال خوزستان / اخراج: عبدالله کرمی (41) از فولاد

نفت تهران یک سپاهان اصفهان صفر

عیسی آل‌کثیر (72) برای نفت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها