درخواست رسانه‌های کره‌ای از تیم ملی کشورشان

انتقام مشت گره کرده کی‌روش را بگیرید!

رسانه‌های کره‌ای از بازیکنان تیم ملی این کشور خواستند انتقام مشت گره کرده کارلوس کی‌روش را بگیرند. ایران و کره سال 2013 در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی برزیل به مصاف هم رفتند که این مسابقه با یک گل به نفع تیم ملی ایران تمام شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۹۷

پس از پایان بازی کارلوس کی‌روش مشت گره کرده خود را به کانگ هی، مربی کره جنوبی نشان داد. در آن دقایق بین بعضی بازیکنان ایران و نیمکت‌نشین‌های کره درگیری پیش آمد، به شکلی که یکی از اعضای کادر فنی کره با سوشا مکانی دروازه‌بان تیم ملی درگیری فیزیکی داشت. نشریه چوسان کره جنوبی با انتقاد شدید از رفتار کی‌روش بعد از آن بازی نوشت: «کی‌روش برای بازیکنان و نیمکت‌نشین‌های کره جنوبی مشت گره کرد. طرفداران فوتبال کره جنوبی رفتار ناپخته او را نادیده گرفتند. ایران و کره در روز 19 نوامبر 2014 در تهران دیدار دوستانه‌ای داشتند. کی‌روش به خاطر حوادث سال 2013 ابراز پشیمانی کرد، ولی با این حال تصویر خوبی از او در ذهن فوتبال کره جنوبی باقی نمانده است.»

البته نشریه کره‌ای به رفتار سرمربی و مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور قبل از آن بازی تاریخی اشاره نکرد. کانگ هی، سرمربی کره جنوبی در مصاحبه‌ای عجیب گفت از ایرانی‌ها خوشش نمی‌آید و دوست دارد ازبکستان همراه با آنها به جام جهانی صعود کند. در واقع او به مردم ایران توهین کرد و کارلوس کی‌روش هم جلویش ایستاد. کره‌ای‌ها حتی یک جنگ روانی به راه انداختند. ابتدا کاپیتان این تیم در مصاحبه‌ای گفت کاری می‌کنند ایرانی‌ها خون گریه کنند. سپس در زمان اقامت ایران در اولسان، همه جا تصویری از سرمربی تیم ملی کشورشان را نصب می‌کردند. یکی از بازیکنان تیم ملی تعریف می‌کند: عجیب بود. حتی وقتی در ورزشگاه اصلی تمرین می‌کردیم، اسکوربرد ورزشگاه عکس سرمربی شان را نشان می‌داد. روی تبلیغات کنار زمین هم عکس سرمربی کره را زده بودند و این برای ما عجیب بود. اصلا به خاطر همین، کی‌روش عکسی از او را روی تی شرت خود منتشر کرد تا به کره‌ای‌ها بگوید ایرادی ندارد و عکس کانگ همه جا همراه اوست، حتی در اردوی تیم ملی. این رفتارهای عجیب کره‌ای‌ها باعث شد کی‌روش بعد از برد تیم ملی آن‌گونه مشت خود را گره کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها