درخواست پرسپولیسی ها از طاهری

لطفا سندهای مالی را ارائه کنید

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی مانوئل ژوزه باز هم دست در جیب هواداران کرده است. بار قبل این کار را کرد و حدود 600 میلیون تومان درآمد داشت. بعد اعلام شد این پول را صرف هزینه‌های جاری باشگاه کرده‌اند!
کد خبر: ۱۰۵۵۸۷۰

این بار هم باز دست در جیب هوادار کرده‌اند و می‌خواهند از آنها کسب درآمد کنند تا به قول خودشان بدهی مانوئل ژوزه را بدهند. این مسأله انتقاد خیلی از اهالی فوتبال را در پی داشته و بیشتر رسانه‌ها علیه این باشگاه موضعگیری کرده‌اند. فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در این باره می گوید: قبل از این هم از این طرح‌ها دادند، اما مشخص نشد پول هواداران کجا رفت. حتی برخی پیشکسوتان و بزرگان فوتبال هم در این طرح شرکت کردند. البته باید این را در نظر گرفت که هواداران فوتبال قشر ضعیف جامعه هستند که با هزار مشکل مالی به ورزشگاه می‌آیند و باشگاه نباید این کارها را انجام دهد. به نظرم دادن این گونه فراخوان‌ها اصلا خوب نیست؛ در حالی که اسپانسر باشگاه مدعی است 40 میلیارد پول به پرسپولیس داده و باید نماینده سازمان بازرسی این مسائل را بررسی کند.

این خواسته بیشتر پیشکسوتان و حتی بازیکنان است. پرسپولیسی‌ها در بیانیه مشترک‌شان تاکید داشتند چرا عده‌ای خاص از موفقیت‌های پرسپولیس سود ببرند. منظور بازیکنان ظاهرا طاهری، مدیرعامل و ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه بوده است. هنوز این دو توضیحی درباره ابهامات اخیر نداده‌اند. پرسپولیسی‌ها می‌گویند باشگاه چیزی حدود 60 میلیارد در فصل گذشته درآمد داشته که البته طاهری باید در این باره توضیح دهد. اگر واقعا باشگاه چنین درآمدی داشته، چرا هنوز نه‌تنها تسویه بازیکنان را نداده، بلکه برای پرداخت بدهی ژوزه هم از هواداران پول جمع می‌کند؟‌ اگر هزینه کل تیم سال قبل 30 میلیارد هم بوده باشد، با بقیه پول نه‌تنها می‌توان طلب ژوزه را، بلکه طلب نیمی از طلبکاران تاریخ باشگاه را داد. این مسأله شاید باعث شود طاهری سرانجام اسناد مالی باشگاه را به همه ارائه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها