طارمی امروز در مورد شرط پرسپولیسی‌ها نظر می‌دهد

زلاتان ایرانی، خواهان زیادی در اروپا دارد

مهدی طارمی هنوز تکلیفش برای اروپایی شدن مشخص نیست.او با پرسپولیس قرارداد دارد و تا زمانی که رضایت‌نامه نگیرد نمی‌تواند از جمع سرخپوشان جدا شود. روز شنبه جلسه‌ای در همین زمینه انجام شد. جلسه‌ای که خروجی آن «هیچ» بود. صمد ابراهیمی وکیل طارمی پس از خروج از باشگاه همه چیز را به 48 ساعت آینده (یعنی امروز) موکول کرد و گفت: «هر اتفاقی اگر قرار باشد بیفتد در 48 ساعت آینده خواهد افتاد.» با این حساب به نظر می‌رسد تکلیف طارمی امروز روشن خواهد شد. اما چیزی که مشخص است این‌که پرسپولیس بدون دریافت پول رضایت‌نامه طارمی به این بازیکن اجازه جدایی نخواهد داد.
کد خبر: ۱۰۴۷۴۷۶

مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم دارند به ازای دریافت یک میلیون یورو اجازه خروج این بازیکن را صادر کنند. تا به امروز تلاش طارمی برای گرفتن تخفیف از پرسپولیسی‌ها بی‌نتیجه مانده است و این بازیکن باید تا امروز جواب نهایی را برای پذیرش شرط مدیران باشگاه اعلام کند. در غیر اینصورت طارمی موظف می‌شود پاسپورت خود را به مسئولان باشگاه داده تا کارهای مربوط به صدور ویزایش برای حضور در اردوی اوکراین صادر شود. ظاهرا باشگاه پرسپولیس حاضر نیست تخفیفی برای پرداخت رضایتنامه بدهد و به همین خاطر طارمی چاره‌ای جز پذیرش شرط پرسپولیسی‌ها ندارد تا بتواند در فصل منتهی به جام‌جهانی در اروپا بازی کند.

با این حال رسانه‌های یونانی در روزهای گذشته واکنش‌های زیادی به جذب مهدی طارمی نشان داده‌اند. چند روزنامه عکس او را روی جلد برده اند و روز گذشته هم پایگاه اینترنتی Massport گزارش مفصلی از این بازیکن را روی خروجی‌اش فرستاد. جالب اینجاست که آنها لقب «زلاتان ایرانی» را به طارمی داده‌اند. آنها درباره طارمی نوشته‌اند: «بعد از این که ابتدا از آپوئل نیکوزیا قبرس به عنوان مقصد طارمی یاد شد اکنون صحبت از علاقه دو تیم یونانی ا.ا.ک آتن و المپیاکوس به جذب این بازیکن ایرانی مطرح شده است. در کنار این دو تیم باشگاه پانیونیوس یونان نیز از مدت‌ها پیش به دنبال جذب طارمی بوده است ولی این باشگاه یونانی نتوانسته پول لازم برای جذب طارمی را فراهم کند. همزمان مهدی طارمی تمایلی به تمدید قراردادش با پرسپولیس نشان نداده است. هر چند او یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و تا تابستان 2018 در عضویت باشگاه پرسپولیس است.»

این اتفاق در حالی افتاده است که اگر طارمی به یونان برود پس از انصاری‌فرد، شجاعی و حاج صفی چهارمین بازیکنی خواهد بود که در فصل جدید رقابت‌های لیگ یونان راهی این کشور خواهد شد. براساس ادعای این پایگاه اینترنتی قیمت طارمی 2/1 میلیون یورو است و غیر از پانیونیوس تیم‌هایی مثل لگانس اسپانیا، جنوا و روبین کازان نیز خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.

المپیاکوس تکذیب کرد

در حالی که چند روز پیش یکی از سایت‌های یونانی مدعی شده بود باشگاه المپیاکوس به دنبال جذب مهدی طارمی، آقای گل لیگ برتر کشورمان است تا جانشین انصاری‌فرد، دیگر مهاجم ملی‌پوش کشورمان در این تیم شود امروز این خبر از سوی سایت sdna یونان تکذیب شد. این سایت نوشت: تیم آپوئل قهرمان لیگ قبرس به دنبال جذب مهدی طارمی است البته این باشگاه تنها مشتری این مهاجم ایرانی نیست. اگرچه نام طارمی در کنار باشگاه المپیاکوس هم مطرح می‌شد ولی این باشگاه پیشنهاد به طارمی را تکذیب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها