معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از به کارگیری سربازان متناسب با تخصص و مهارت آنها خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۴۶
رویکرد جدید نیروهای مسلح برای خدمت سربازی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار محمدجواد زاده کمند با اشاره به رویکرد " تخصص گرایی" در جذب سربازان، گفت: تلاش بر این است که با توجه به توسعه ظرفیت ها و بخش های مختلف نیروهای مسلح، سربازان نخبه و محقق در پژوهشکده های نیروهای مسلح جذب شوند. وی نتیجه اقدامات انجام شده را موجب ارتقاء روحیه و انگیزه سربازان در گذراندن خدمت سربازی بیان کرد و افزود: جوانان سرباز در عرصه های مختلف امنیتی و دفاعی، سازندگی، نظم و امنیت نقش به سزایی ایفا می کنند.

سردار زاده کمند با اشاره به اینکه حفظ شأن و منزلت سربازان از رویکردهای جدی نیروهای مسلح در قالب اجرای برنامه هایی مطلوب است گفت: تجلیل از خدمات سربازان منتج به ارتقاء انگیزه و منزلت سرباز خواهد شد.

وی درباره ارزیابی اقدامات خوشایندسازی خدمت سربازی و ارتقاء بهره وری سربازان گفت: در گذشته رویکرد نیروهای مسلح، استفاده بیشتر از توان سربازان در عرصه نظم و امنیت بوده اما در سال های اخیر با تغییر روش ها، سعی داریم تا ضمن استفاده بهینه از توان و استعداد جوان سرباز، افراد توانمندی را پرورش دهیم که برای کشور و جامعه اسلامی مفید باشند.

سردار زاده کمند با بیان اینکه تغییر رویکردها در بیشتر یگان ها اجرایی شده است، افزود: در پی اقدامات صورت گرفته در زمینه بهبود شرایط محیطی و رفاهی سربازان و تغییر رفتارها و برخوردهای فرماندهان، منزلت و شأن سرباز در نظام جمهوری اسلامی ایران با گذشته قابل مقایسه نیست. معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در آینده نیز با ادامه این رویکرد، به طور قطع شرایط بهتری خواهیم داشت چراکه حفظ منزلت سربازان از رویکردهای جدی نیروهای مسلح است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها