چرا بازار خاورمیانه برای شرکت‌های تولیدکننده وسایل خانگی اهمیت دارد؟

زندگی متفاوت با خانه هوشمند

با طراحی یک نرم افزار ایرانی محقق شد

امکان سفارش آنلاین خودروی حمل بار

محققان یک شرکت دانش بنیان نرم افزاری طراحی کرده اند که صاحبان بار و کارخانه ها می توانند به واسطه آن، خودروی حمل بار خود را به صورت آنلاین سفارش دهند و در طول مسیر بار را ردیابی کنند.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۰۱
امکان سفارش آنلاین خودروی حمل بار

به گزارش جام جم آنلاین، حامد تاجدی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در حوزه تولید نرم افزار و از محققان ایرانی بازگشته به کشور از تورنتو کانادا به مهر اظهار داشت: در این شرکت دانش بنیان موفق شدیم نرم افزاری طراحی کنیم که به واسطه آن دو سمت بازار را به هم متصل کنیم.

وی با بیان اینکه این بازارها کارخانه ها و صاحبان بار در یک طرف و طرف دیگر راننده های خودروهای سنگین هستند، بیان کرد: اینها رانندگان خودروهای سنگین بین شهری از جمله خودروهایی مانند خاور، تریلر، کامیون و ... هستند.

به گفته تاجدی، به واسطه این نرم افزار، می توان همانند نرم افزاری که اکنون در تهران و برخی شهرستان ها برای مسیرهای درون شهری مسافران به کار گرفته می شود، بار بیش از ۴ تن را حمل کرد.

این محقق خاطر نشان کرد: در صورت درخواست آنلاین یک کارخانه (صاحب بار) خودروی مورد نظر به مبدا فرستاده می شود؛ تمامی مشخصات راننده و خودروی سنگین بعد از تایید شرکت، به متقاضی ارسال می شود.

وی ادامه داد: همچنین قیمت حمل کالا نیز به مشتری ارسال می شود.

تاجدی با بیان اینکه این نرم افزار سرویس رد یابی دارد، گفت: در طول مدت جابجایی بار می توان از روی نرم افزار تشخیص داد که خودرو کجاست؛ بدین صورت از قاچاق و بسیاری تخلفات جلوگیری خواهد شد و مشتری از وضعیت بار خود مطلع است.

وی با تاکید بر اینکه این شبکه در حال گسترش است، تاکید داشت: نصب این نرم افزار بروی گوشی های اندروید امکان پذیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها