هیچ طرحی بدون مجوز محیط زیستی اجرا نمی شود

استاندار خوزستان گفت: در این که باید هر طرح مطالعه شده باشد شکی نیست و هیچ طرحی بدون مجوز محیط زیستی اجرا نمی شود.
کد خبر: ۱۰۲۹۶۴۱

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی در مراسم کلنگ زنی جاده ساحلی از پل سوم تا ملاثانی اظهار کرد: از شروع این دولت هیچ طرحی بدون پیوست زیست محیطی اجازه اجرا نگرفته است.

وی افزود: یکی از مزایای این طرح تثبیت رودخانه و حفظ حریم رودخانه است؛ هر چقدر عرض رودخانه بیشتر شود از فرسایش خاک، تخریب و پیشروی آن هم جلوگیری می کند.

شریعتی بیان کرد: مشاوران باید بررسی کنند و آنچه تیم کارشناسان و متخصصان اعلام کنند به آن عمل می کنیم.

وی با اشاره به این که این مسیر 48 کیلومتری 75 میلیارد تومان هزینه دربر داشته است، بیان کرد: با اجرای این طرح اشتغالزایی بسیاری هم انجام می شود. این طرح ها در راستای رونق و توسعه منطقه است که باعث فراهم شدن زمینه سرمایه گذاری برای توسعه و اشتغال مولد بیشتر هم می شود.

استاندار خوزستان با اشاره به این که افراد زیادی زمین های کشاورزی خود را از این رودخانه آبیاری می کنند، توضیح داد: این افراد نگران انسداد مسیر آبرسانی و تلمبه ها هستند؛ حتما باید این دغدغه مردم و کشاورزان منطقه دیده شود. حتما باید زمین های کشاورزی را که با تأیید آب و برق و جهاد کشاورزی کشت می شوند در نظر داشته باشیم.

وی افزود: به مردم ویس دو وعده و قول دادم؛ یکی اصلاح تردد مسیر شرق و غرب با ساخت زیرگذر که امسال حتما در برنامه معاونت عمرانی قرار می گیرد. همچنین در شرق ویس یک سری کوچه و خیابان که در زمینه فاضلاب مشکل داشتند از محل اعتبارات وزارت نفت برای مناطق حاشیه اهواز کار ساماندهی این فاضلاب ها را نیز انجام می دهیم. این کار باید انجام شود تا توسعه غرب و شرق ویس با هم یکسان باشد.

شریعتی با تأکید بر این که همه باید در راستای اصلاح و توسعه استان تلاش کنیم، بیان کرد: شهرستان باوی ظرفیت بسیاری برای توسعه فعالیت های عمرانی و اشتغالزایی مولد دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها