پرونده حادثه مرگبار ریزش ساختمان بیمارستان سینا در تهران پس از 39 سال با شکایت سومین خانواده قربانی وارد مرحله‌ای جدید شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۵۰۰

سه هفته پیش دو خانواده با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران خواستار رسیدگی به پرونده مرگ پدران خود بعد از 39 سال شدند. تحقیقات از این دو خانواده نشان می‌داد که پدران هردوی آنها 39 سال پیش برای عمل جراحی و ادامه درمان در بیمارستان سینای تهران بستری بودند که 4 مرداد سال 57 بخش جراحی داخلی بیمارستان فروریخت و منجر به مرگ این دو نفر همراه 9 بیمار دیگر و مصدومیت ده نفر دیگر شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد، این حادثه به دلیل گودبرداری غیراصولی ساختمان در حال احداث کنار بیمارستان رخ داده است. اولیای دم این دو بیمار به دلایل مختلف نتوانسته بودند پیگیر پرونده‌هایشان شوند و اکنون به دادسرا آمده و شکایت کرده بودند.

با دستور بازپرس محسن مدیروستا، تحقیقات در این‌باره آغاز شد تا این‌که دیروز نیز مردی با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران اعلام کرد پدر او نیز جزو جان‌باختگان حادثه بیمارستان سیناست. او با طرح شکایتی خواستار رسیدگی به این پرونده شد. با این شکایت تحقیقات وارد مرحله‌ای جدید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها