چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی، 22 اردیبهشت تا اول خرداد در جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود. مسابقاتی که از حیث برگزاری آن برای ایرانی‌ها بخصوص در بخش بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۶۵

پریسا بهزادی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی درباره حضور بانوان دوومیدانی کار در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی گفت: ما پنج سهمیه برای آقایان و پنج سهمیه هم در بخش بانوان در نظر گرفتیم که نشان می‌دهد، میان تعداد ورزشکاران مرد و زن تفاوتی قائل نیستیم. با این حال فدراسیون دوومیدانی افزایش سهمیه دوومیدانی‌کاران را تقاضا کرد که خوشبختانه پذیرفته شده است. نفرات برتر مسابقه دوومیدانی قهرمانی ایران در شیراز به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا به میزبانی هندوستان اعزام می‌شوند.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: کارهای اخیر فدراسیون نشان می‌دهد که نگاه جنسیتی در تخصیص بودجه و اعزام‌های برون‌مرزی برداشته شده، زیرا دوره قبل لیلا رجبی و مریم طوسی نفراتی بودند که به نمایندگی از دوومیدانی بانوان ایران در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت کردند، اما امسال شاهد افزایش تعداد نفرات هستیم. بهزادی درباره میزان آمادگی بانوان هم گفت: مریم طوسی و سپیده توکلی مدت زیادی است در ترکیه و با مربی‌ای که شخصا اختیار کرده بودند، تمرین می‌کردند. فرزانه فصیحی و الناز کمپانی هم در تهران و با مربیان شخصی خود تمرین داشتند و خوشبختانه نتایج خوبی گرفتند. با اطمینان می‌گویم، همگی از آمادگی بالایی برخوردار هستند و برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات آینده حاضر می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها