کمپانی برادران وارنر اعلام کرد در تدارک تولید قسمت تازه‌ای از مجموعه فیلم اکشن آینده‌نگرانه ماتریکس است. این کمپانی برای قسمت جدید فیلم موفق و پرفروش خود، از زک پن دعوت به نگارش طرح اصلی فیلمنامه کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۷۱

بعد از آماده شدن این طرح، برادران وارنر تصمیم می‌گیرد که فیلمنامه فیلم نوشته شود یا خیر. منابع نزدیک به کمپانی وارنر می‌گویند به احتمال زیاد مایکل بی جردن نقش اصلی قسمت تازه را بازی خواهد کرد. به این ترتیب، معلوم نیست چه بر سر کاراکتر اصلی سه‌گانه اول فیلم با بازی کیانو ریوز می‌آید و آیا او هم در ماجراهای داستان حضور دارد یا نه.

مدیران کمپانی برادران وارنر نگفته‌اند قسمت تازه به احیای داستان سه‌گانه قبلی می‌پردازد یا دقیقا دنباله‌ای بر ماجراهای آن است. منتقدان سینمایی می‌گویند تهیه‌کنندگان فیلم عمدا این پرسش‌ها را بی‌پاسخ گذاشته‌اند تا فضای تبلیغاتی داغ‌تری برای آن به وجود بیاورند. با این حال، از داخل کمپانی شنیده می‌شود که چهارمین قسمت ماتریکس هم مثل قسمت‌های قبلی آن، سرشار از جلوه‌های ویژه خیره‌کننده، هنرهای رزمی و داستانی استثنایی و باور نکردنی خواهد بود. اگر همه چیز براساس برنامه پیش برود، کلید فیلمبرداری ماتریکس تازه اواخر فصل تابستان سال جاری میلادی زده می‌شود.

اولین قسمت ماتریکس (که از سوی منتقدان سینمایی بهترین قسمت آن ارزیابی شده است) در سال 1999 روی پرده سینماها رفت. این فیلم خیلی زود به یکی از آثار کلاسیک سینما تبدیل شد و کیانو ریوز را به مقام یک ابرستاره رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها