معاون سیما همراه مدیر شبکه سه، با حضور در لوکیشن مجموعه نمایشی «نفس» در جریان روند تولید این سریال قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۴۵

به گزارش روابط‌عمومی معاونت سیما، دکتر مرتضی میرباقری با تأکید بر روند رو‌به‌رشد برنامه‌سازی در سیما گفت: تلویزیون دیگر دغدغه تولید و پرکردن آنتن را ندارد و تولید مجموعه‌های نمایشی روند رو به رشدی را طی کرده است. وی همچنین تعطیلات تابستان را فرصتی مغتنم در جلب مخاطب دانسته و به مدیران و دست‌اندرکاران تولیدات نمایشی سیما توصیه کرد برنامه‌هایی مفرح و نمایشی را برای شب‌های تابستان خانواده‌های ایرانی تهیه و تولید کنند.

وی همچنین خطاب به کارگردان این سریال بیان کرد: این مجموعه برای بیننده سال 96 تلویزیون پخش می‌شود؛ بنابراین از شعارزدگی بپرهیزید و داستان را با شخصیت‌هایی حقیقی و در فضایی انسانی، با تمام خوبی‌ها و بدی‌های انسان‌ها ترسیم کنید.

مجموعه نفس به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی مشترک سیداحمد کاشانچی و محمود رضایی آخرین مراحل ضبط خود را به پایان می‌رساند. نفس،‌ سومین سریال از سه‌گانه جلیل سامان و درامی روان‌شناسانه است که در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می‌دهد. مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، قربان نجفی، هادی عامل‌هاشمی، شهاب شادابی، احسان امانی، آتوسا راستی، ساناز سعیدی، هدایت هاشمی، خسرو شهناز و رامین راستاد از بازیگران این مجموعه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها