اگر وقت تلف کردیم، داور با 5 دقیقه وقت اضافه جبرانش کرد!

میثاقیان: اکبر هستم ، ضد فوتبال نیستم!

اکبر میثاقیان و کشیدن ترمز علی منصور و استقلال. در آن بازی از دید هواداران استقلال ضد فوتبال بازی کرد و البته توهین‌های زیادی هم شنید. با این حال اکبر آقا می‌گوید به همه این چیزهایی که در فوتبال اتفاق می‌افتد عادت دارد اما او روش کار خودش را جلو می‌برد و کاری به این ندارد که چه کسی چه چیزی می‌گوید. او ابتدا درباره بازی با استقلال گفت: «ما حتی می‌توانستیم آن بازی را ببریم. یکسری اتفاقات در فوتبال می‌افتد که از دست سرمربی خارج است، مثلا ضربه پنالتی. من چه کار می‌توانم بکنم وقتی یک ضربه مستقیم است؟ با این حال ما یک امتیاز خوب را از استقلال گرفتیم.»
کد خبر: ۱۰۰۹۳۴۵

راست است که بازیکنان شما وقت‌کشی می‌کردند؟

از آن حرف‌ها بود. چنین چیزی صحت ندارد. بازیکنان من برای پیروزی تلاش می‌کردند. این که تلاش بازیکنان ما را با این جملات زیر سوال می‌برند واقعا ناراحت‌کننده است.

تماشاگران در فوتبال همیشه به تیم‌هایی که شما مربی‌اش هستید این اعتراض را دارند.

نظر لطفشان است. شما بازی را دیدید؟ ما گل اول را هم زدیم.طبیعی بود که وقتی با استقلال در خانه‌اش بازی می‌کنیم کمی احتیاط کنیم. این تیم، تیم‌های خوبی را شکست داده بود و برای این که نبازیم، باید با تاکتیک جلو می‌آمدیم. همان‌طور که گفتم می‌توانستیم در این بازی برنده باشیم. ضمن این که چند موقعیت هم از دست دادیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که تا آخرین لحظه جنگیدند. بازیکنان ما اگر هم وقت‌کشی کردند، داور پنج دقیقه وقت اضافه گرفت و همه چیز را جبران کرد.

پس شما قبول ندارید که «اکبر ضد فوتبال» هستید؟!

بعد از بازی هم گفتم، عادت کرده‌ام. ناراحت هم نمی‌شوم. بازی با استقلال سنگین بود. فقط همین را می‌توانم بگویم.

فکر می‌کنید کار با سیاه‌جامگان به کجا کشیده شود.

من آخرهای فصل است که آمده‌ام. تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا بتوانیم حداکثر امتیازها را بگیریم و در جدول جایگاه خوبی داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها