بعد از انتخاب به عنوان بازیکن سال در نظرسنجی 90

حسینی: این انتخاب برای من مهم بود

عادل فردوسی‌پور، دوشنبه‌شب گذشته به انتخاب بهترین بازیکن سال در برنامه 90 اقدام کرد تا باز هم یک پرسپولیسی دیگر اول شود. پیش از برنامه وقتی سوال نظرسنجی عادل در کانال‌ها و سایت‌های خبری منتشر شد، کاملا پیدا بود باز هم یک پرسپولیسی این عنوان را از آن خود می‌کند. با وجود درخشش سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا، گوچی در لیگ هلند، انصاری‌فرد در یورو لیگ و لیگ یونان و... کاملا مشخص بود این سیدجلال حسینی خواهد بود که با اختلاف اول می‌شود. همین‌طور کاملا مشخص بود که استقلالی‌ها هم به امید ابراهیمی رای می‌دهند تا جزو سه نفر اول قرار بگیرد. به ‌این ترتیب بار دیگر علاقه به قرمز و آبی توانست بر همه چیز مسلط شود. هر چند سیدجلال در لیگ برتر و تیم ملی بازی‌های درخشانی انجام داده، ولی موفقیت لژیونرها در ابعاد بین‌المللی بازخورد وسیع‌تری داشت. گوچی و آزمون علاوه بر درخشش در اروپا در تیم ملی هم گل‌های حساسی زدند با این حال سیدجلال توانست در نهایت اول شود.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۳۰

در نظرسنجی 90 که بامداد سه‌شنبه به پایان رسید، سیدجلال حسینی با 8/38 درصد آرا در صدر ایستاد. سردار آزمون و امید ابراهیمی از استقلال هم با 8/24 درصد آرا و 6/18 درصد آرا در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. رضا قوچان‌نژاد، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد هم به ترتیب با 5/6 درصد، 8/3 درصد و 6/2 درصد آرا در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند. محمد ایرانپوریان مدافع راست تراکتورسازی، ساسان انصاری مهاجم فولاد و رحیم زهیوی مهاجم الشحانیه هم به ترتیب با کسب 4/2 و 4/1 و 1/1 درصد آرا در ردهای بعدی قرار گرفتند.

واکنش سیدجلال

سیدجلال حسینی که توانست در این نظرسنجی عنوان اول را برای خود کند، درباره رای مردم به خودش می‌گوید: همیشه گفته‌ام انتخابی که از سوی مردم صورت می‌گیرد، برای هر بازیکنی ارزشمندتر از هر اتفاقی است. این انتخاب هم برای من واقعا ویژه بود و خیلی ارزش داشت و روحیه مرا برای بازی امروز دوچندان کرد. سیدجلال ادامه می‌دهد: جا دارد از تمام کسانی که به من رای دادند تا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شوم، تشکر کنم. همیشه سعی کرده‌ام در خدمت تیمم باشم و تمرکزم روی کسب بهترین نتیجه باشد، نه رکوردهای شخصی. شاید برای همین است که مردم نیز همیشه به من لطف داشته‌اند. حسینی حرف‌های خود را این‌طور تمام می‌کند: «آرای مردم بار سنگینی را روی دوش من گذاشت و امیدوارم بتوانم از پس این مسئولیت سنگین بخوبی بربیایم. بازهم از تمام هواداران فوتبال ایران که به من رای دادند، تشکر می‌کنم.» سیدجلال امسال فصل خوبی در پرسپولیس و همین‌طور تیم ملی داشته و با کمک او پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ را از آن خود کرده است. آنها سخت گل می‌خورند. سیدجلال در تیم ملی هم عملکرد خوبی داشت به طوری که در تیم منتخب مقدماتی جام‌جهانی از سوی فرانس فوتبال قرار گرفت. سیدجلال امسال در بیشتر نظرسنجی‌های 90 پیشتاز بوده و در نیم‌فصل هم توانست عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کند. به همین دلیل انتخاب او در برنامه 90 عجیب نبود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها