به دلیل بارش برف سنگین و سیلاب، مدارس و دانشگاه‌ های برخی استان‌ها روز یکشنبه (اول اسفند ماه ) تعطیل اعلام شد .
کد خبر: ۱۰۰۳۶۳۳
وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها یکشنبه اول اسفند ماه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، بارش برف سنگین و لغزندگی معابر و سیلاب باعث تعطیلی تعدادی از مدارس و دانشگاه‌های برخی استان‌های کشور شد.

همه مدارس گیلان تعطیل است

اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت : به دلیل بارش برف و سرمای هوا و یخبندان همه مقاطع تحصیلی شیفت صبح و عصر مدارس شهرهای مختلف استان گیلان روز یکشنبه اول اسفند تعطیل است .

تعطیلی مقاطع ابتدایی و متوسطه مشهد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس شهر مشهد در مقاطع ابتدایی و متوسطه نوبت صبح روز یکشنبه اول اسفند ماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس شهرستان فاروج در نوبت صبح و بعدازظهر

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج در خراسان شمالی اعلام کرد : به دلیل بارش برف، برودت هوا، لغزندگی معابر و جاده ها، تمامی مدارس شهرستان فاروج در نوبت صبح و بعدازظهر در شهر و روستا، فردا یکشنبه اول اسفند ماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس در برخی مناطق آذربایجان غربی و مهاباد

اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت : با توجه به برودت هوا ، کولاک و مسدود بودن راههای ارتباطی بعضی روستاهای استان ، مدارس برخی مناطق استان، فردا یکشنبه اول اسفند ماه، در نوبت صبح به این شرح تعطیل اعلام می شود.

سیلوانا و صومای برادوست: تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

نواحی 1 و 2 ارومیه: فقط مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی تعطیل است .

انزل ، نارلو ، سردشت : کلاس های درس مدارس با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

بوکان: مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی تعطیل و متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز می شود .

چالدران : مدارس ابتدایی با یک ساعت تاخیر آغاز می شود .

برخی از مدارس روستاهای آزادشهر گلستان تعطیل شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر گفت : به دلیل سرما و یخبندان، مدارس در همه مقاطع صبح و عصر روستاهای نراب، سیب چال، وامنان، کاشیدار، رحیم آباد و نرگس چال روز یکشنبه اول اسفند ماه تعطیل است.

اعلام تعطیلی برخی از مدارس استان بوشهر در روز یکشنبه

مجید اجرایی، روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : تا کنون ، تعطیلی مدارس بردخون به علت بارندگی اعلام شده است .

همچنین تمامی مدارس گناوه نیز به علت گردوخاک تعطیل اعلام شد .

اطلاعیه تعطیلی مدارس اردبیل

روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد : روز یکشنبه اول اسفند ماه، نوبت صبح در اردبیل، ارشق، خلخال، سرعین، نمین و نیر پیش دبستانی و ابتدایی و در هیر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در مشکین شهر، لاهرود و کوثر پیش دبستانی به علت برودت هوا، یخبندان و مشکل تردد تعطیل اعلام شد.

همچنین در روستاهای اردبیل و روستاهای نمین تمامی مقاطع تحصیلی ومدارس روستاهای کوثر ابتدایی تعطیل است و در ارشق و خلخال (متوسطه دوره اول و دوم) و در مشکین شهر و لاهرود (سایر مقاطع تحصیلی ) ساعت 9 صبح و با تاخیر آغاز می شود .

تاخیر در شروع مدارس استان مرکزی

آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد : تمامی مدارس ابتدایی شهر و روستای شهرستان های اراک، تفرش و خمین با تاخیر و در ساعت 9 صبح آغاز به کار خواهند کرد.

همچنین مدارس همه دوره های تحصیلی شهر و روستای شهرستان های شازند، خنداب، کمیجان، فراهان و منطقه سربند در ساعت 9 صبح دایر هستند.

سرما برخی از مدارس استان زنجان را به تعطیلی کشاند

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اعلام کرد :بنا بر ابلاغ کمیته بررسی و پیگیری تعطیلی مدارس استان زنجان به دلیل برودت شدید هوا ، مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی نواحی یک و دو ، ایجرود، سجاسرود و خدابنده شیفت صبح روز یکشنبه اول اسفند ماه تعطیل اعلام شد .

جزئیات تعطیلی مدارس کردستان

روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد : به دلیل لغزندگی معابر ، برودت شدید هوا و حجم وسیع برف در معابر عمومی و مسدود بودن برخی از مسیرهای روستایی ، بنا به تصمیم و پیشنهاد فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش روز یکشنبه اول اسفند ماه ، تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس شهرستان های سقز ، بانه و منطقه زیوبه در سطح شهر و روستا و در نوبت صبح تعطیل است .

هم چنین آغاز بکار مدارس سطح شهر و متوسطه اول و دوم روستایی مریوان ساعت 9 صبح بوده و مدارس ابتدایی روستایی مریوان نیز در نوبت صبح تعطیل است .

تعطیلی مدارس اهواز در نوبت صبح

مدارس و مراکز آموزش عالی اندیمشک، دزفول، رامشیر، سوسنگرد، ماهشهر، امیدیه و هندیجان، شادگان، شوشتر، خرمشهر، گتوند در نوبت صبح روز یکشنبه اول اسفند ماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس شهرستان بهمئی

مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: به علت ورود گرد و غبار به شهرستان بهمئی و آلودگی 7 برابری بیشتر از حد مجاز هوا ، تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح این شهرستان روز یکشنبه اول اسفند ماه 1395 تعطیل است.

تعطیلی برخی مدارس استان کرمان

بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان کرمان ، روز یکشنبه (اول اسفند ماه) تمامی دوره های تحصیلی شهرستان بردسیر به دلیل آبگرفتگی معابر و تبدیل آنها به ستاد اسکان موقت تعطیل است.

همچنین تمامی دوره های تحصیلی مدارس بخش نگین کویر شهرستان فهرج نیز به دلیل خطر سیل و تبدیل مدارس به ستاد اسکان ، تعطیل است.


برخی از مدارس آذربایجان شرقی فردا یک شنبه تعطیل شدند

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: برخی از مدارس آذربایجان شرقی روز یک شنبه به جهت بارش برف و سرمای شدید هوا تعطیل شدند.

نادر فکورنیا در گفتگو با مهر گفت: به دنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان روز یکشنبه شیفت قبل ازظهر مدارس مقطع پیش دبستانی مناطق شهری و روستایی شهرستان کلیبر تعطیل اعلام می شود.

وی سپس ادامه داد: مدارس مقطع ابتدایی و استثنایی مناطق شهری و روستایی نیز با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد. بقیه مدارس طبق روال عادی دایر خواهند بود.

فکورنیا افزود: تمام مدارس بخش سراجوی شهرستان مراغه نیز روز یکشنبه اول اسفند تعطیل اعلام می شود. مدارس بخش مرکزی شهرستان مراغه طبق روال عادی دایر خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
۰
۰
مدارس تهران هم جهت پشتیبانی و اعلام همبستگی با دانش آموزان مناطق بحران زده باید تعطیل بشوند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها