فرشید اسماعیلی:

سکوهای استقلال را دیدیم تعجب کردیم

فرشید اسماعیلی، هافبک استقلال در دیدار دربی بهترین بازیکن زمین بود. او یک گل زد و یک پاس گل هم داد تا درخشان‌ترین ستاره دربی باشد. اسماعیلی در گفت‌وگو با جام‌جم درباره آن گل استثنایی‌اش توضیحاتی می‌دهد. او به جمله کنایه‌آمیز عادل فردوسی‌پور هم واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید اگر تا الان گل نزده و زیاد پاس گل نداده، بدشانس بوده است.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۲۲

فرشید، تبریک بابت برد در دربی. عملکرد خوبی هم در زمین داشتی و خیلی‌ها تو را بهترین بازیکن زمین می‌دانستند...

خیلی ممنون. تشکر می‌کنم از همه هوادارانی که برای حمایت آمدند. البته ما وقتی وارد استادیوم شدیم، دیدیم بخش‌هایی از سکوهای استقلال خالی است و تعجب کردیم. نمی‌دانم واقعا چه اتفاقی می‌افتد. این برای دومین بار است که سکوهای استقلالی‌ها در دربی پر نمی‌شود. مسئولان که می‌گویند بلیت‌ها به‌فروش رفته، پس چرا جایگاه هواداران ما پر نمی‌شود؟ امیدوارم این مشکل در آینده حل شود چون اتفاق خوبی نیست.

فکر می‌کردی آن شوت به گل تبدیل شود؟

امسال هر زمانی موقعیت گیرم آمد شوت زدم. در آن لحظه هم احساس کردم موقعیت خوب است و می‌توانم شانسم را امتحان کنم. یک لحظه دیدم فاصله بیرانوند از تیر چپ دروازه نسبتا زیاد است و تصمیم گرفتم شوت بزنم.

تا جایی که می‌دانیم در گذشته خیلی خوب گل می‌زدی. چرا در استقلال کمتر گل می‌زنی؟

من قبلا بازیکن آزاد بودم و مربی می‌گفت بیشتر در محوطه جریمه باش. قبل از این که به استقلال بیایم خیلی گل می‌زدم. در بندرعباس که بازی می‌کردم، حتی آقای گل می‌شدم. آن وقت‌ها به دروازه خیلی نزدیک بودم ولی شرایط استقلال فرق دارد. اینجا هر کسی وظیفه‌ای دارد. خیلی وقت‌ها مجبورم دفاع کنم و درگیر شوم.

فکر می‌کردی دربی را ببرید، بخصوص وقتی یک گل خوردید؟

چراکه نه. ما برای این بازی کاملا آماده بودیم و ایمان داشتیم می‌توانیم ببریم. کادر فنی برای دقیقه به دقیقه مسابقه برنامه‌ریزی کرده بود و ما روی اصول و برنامه توانستیم این مسابقه را ببریم.
من خودم می‌دانستم دربی را می‌بریم. خیلی خوشبین بودم. حس برد را در کل تیم می‌دیدم.

پرسپولیسی‌ها ظاهرا مغرور شده بودند، درست است؟

نه، بعید می‌دانم. ما اصلا به مسائل تیم حریف کاری نداشتیم و تمرکزمان روی بازی خودمان بود.

مائده محقق

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها