برانکو: از هواداران پرسپولیس عذر می‌خواهم

استقلال از ما بهتر بود و برد

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس بعد از پایان بازی گفت: «بازی بسیار خوب و زیبایی را دیدیم. یک دربی درخشان با گل‌های زیاد. من به استقلال تبریک می‌گویم و همین طور از هواداران و بازیکنانم تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۱۰۰۱۳۷۲

از هواداران تشکر ویژه می‌کنم برای حمایت تا پایان بازی و بعد از بازی و از آنها عذر می‌خواهم برای این شکست. خاصیت دربی همین است. نیمه دوم، بازی یک گله شده بود و ما شانس‌های زیادی داشتیم. روی دروازه آنها خیمه زده بودیم، اما زمان کافی برای مساوی کردن نداشتیم. یک بار دیگر از هواداران عذرخواهی می‌کنم. یک تعویض برای تقویت حمله انجام دادیم و نیاز به تعویض‌های دیگر نبود. سروش، امیری و مسلمان در این بازی حضور داشتند و شاید تنها نریمان جهان را می‌شد به بازی آورد. در نیمه دوم بازی تماما روی هوا بود. کمال بازیکن مهمی است و ما او را به دلیل محرومیت نداشتیم. او در لیگ یکی از بهترین بازیکنان ما بود. البته قبول ندارم که جای او در این بازی خالی بود؛ زیرا حسین ماهینی در این پست خیلی خوب ظاهر شد. استقلال تیم خوبی است و بازیکنان باکیفیتی دارد، اما هنگام گل سوم، کاوه رضایی در میان شش بازیکن ما گل زد. اگر دقیق به بازی نگاه کنید، می‌بینید که استقلال به جز گل شانس‌های زیادی در این بازی نداشت.

اسماعیلی گل اول را با یک شوت به ثمر رساند، گل دوم نیز با ضربه خوب کاوه رضایی! بود (او در کنفرانس خبری اشتباه کرد) و گل سوم نیز روی یک حرکت انفرادی به ثمر رسید. متوجه نشدم چرا درگیری آخر بازی رخ داد، اما ظاهرا رحمتی هم مقصر بود که اخراج شد. بازیکنان من برای این بازی آماده بودند و این آمادگی را نشان دادند، اما متاسفانه دربی معیار خاصی ندارد و این بار استقلال برنده شد. درباره اشتباهات تیم صحبت نمی‌کنم و باید بازی را آنالیز کنم. این آنالیز مربوط به رختکن ما خواهد بود، اما هرچه بود تمام شد. هیچ ایرادی از بازیکنانم نمی‌گیرم و مطمئنم علاقه زیادی به برد داشتند.

نیم‌فصل دوم تازه آغاز شده و لیگ قهرمانان هم پیش روی ماست. در آسیا سخت‌ترین گروه ممکن در آسیا پیش روی ماست. قهرمان عربستان و قطر در گروه ما هستند و الوحده که یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های امارات است، در گروه ما حضور دارد. این‌که گروه سختی داریم موضوعی طبیعی است. بازی با الهلال نتیجه‌ای نامعلوم دارد، اما ما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا به بهترین شکل برابر آنها بازی کنیم. هیچ شکستی خوب نیست و بر روند تیم تاثیر می‌گذارد. اثر باخت در دربی که مملو از انرژی و انگیزه است بیشتر از دیگر بازی‌هاست و بازیکنان نیز شاید با این بازی احساسی برخورد کنند. در سه روز آینده ایام مهمی را پیش رو داریم و بازیکنان باید به شرایط طبیعی خود باز گردند. بی‌صبرانه منتظر بازی با سپاهان هستیم و پس از آن به استقبال الهلال می‌رویم. همیشه گفته‌ام ما 4 دربی پشت هم داریم: تراکتورسازی، استقلال و سپاهان و البته الهلال. دو بازی از این بازی‌های بزرگ، پیش روی ماست.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها