برانکو: فراتر از آسیا هستیم

باد به پرچم پرسپولیس می‌وزد و برانکو ایوانکوویچ روی ابرها راه می‌رود؛ تیم او هم زیبا بازی می‌کند و هم با اقتداری معنی‌دار به پیشتازی خود در لیگ برتر ادامه می‌دهد؛ شرایط به گونه‌ای است که پروفسور کروات دیروز ادعا کرد، پرسپولیس فراتر از آسیاست.
کد خبر: ۹۹۹۰۰۵

پیشتاز لیگ برتر در پایان هفته بیستم با اندوخته 47 امتیازی و 9 امتیاز فاصله با تراکتورسازی جدی‌ترین تعقیب‌کننده‌اش به روزهای بهتر می‌اندیشد؛ پرسپولیسی‌ها و برانکو که خیلی زود قهرمانی خود را در لیگ قطعی می‌دانند رویای درخشش در آسیا را در سر دارند. برانکو ایوانکوویچ دیروز در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما در اوج و فراز فوتبال آسیا قرار دارد. طبیعی است، ما در کنار این که می‌خواهیم قهرمان لیگ شویم در آسیا هم به دنبال قهرمانی هستیم، این بلندپروازی ماست.

برانکو درباره شهرآورد پایتخت که روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، تصریح کرد: در حال آماده شدن برای دربی هستیم. دربی، دربی است و هیچ وقت برنده آن از قبل مشخص نیست. این بازی نامعلوم است. دوست داریم از نتایجی که گرفتیم، لذت ببریم و همچنین باید کارمان را افزایش دهیم و در عین حال از آن لذت ببریم.

برانکو درباره این که کمال کامیابی‌نیا از حضور در دربی محروم است و آیا به جای خالی او فکر کرده است، خاطرنشان کرد: کمال بازیکنی خوب و عالی است. قطعا نبود او احساس خواهد شد و ما باید به این مساله و جای خالی او فکر کنیم، اما نگران نیستیم. ما به کادری که داریم اعتماد داریم. بازیکنان نشان داده‌اند که توانایی‌ خود را در هر جایی نشان می‌دهند.

او در پاسخ این پرسش که آیا تیمش در دربی هجومی بازی خواهد کرد، گفت: این موضوع را در روز بازی خواهید دید. ما هم در دربی مانند استقلال فقط به دنبال برد هستیم. مهم نیست که در دربی چند گل بزنیم بلکه دنبال این هستیم که با بهترین آمادگی در این بازی حاضر شویم. در حال حاضر فضای عالی در تیم ما وجود دارد و افتخار می‌کنیم که جزئی از این دربی هستیم. با وجود این دربی شرایط خاص خود را دارد و نتیجه آن نامشخص است.

وی در پاسخ این سؤال که در دربی و با سیستم دفاعی که علیرضا منصوریان مانند دربی قبل برای تیمش در نظر خواهد گرفت، چه خواهد کرد، گفت: هر مربی ایده خاص خود را دارد و براساس داشته‌هایش تاکتیک مدنظرش را انتخاب می‌کند. ما هم سعی می‌کنیم خود را برای هر نوع سیستمی آماده کنیم. فقط می‌توانم بگویم خوشحالیم از این که بار دیگر افتخار دربی جوانمردانه را تجربه می‌کنیم.

برانکو درباره دیدار استقلال مقابل السد و این‌که ژاوی هرناندز، ستاره اسپانیایی هم در این بازی حضور خواهد داشت، گفت: به نظرم بازی جالبی خواهد بود. همه ما دوست داریم استقلال پیروز شود، چون این برد به سود فوتبال ایران خواهد بود. با این حال از چهارشنبه به بعد ما بازهم با استقلال رقیب هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها