علی کریمی، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی، یک روز بعد از مصاحبه کی‌روش درباره ملی‌پوش‌های این تیم، در اردوی قرمزها حاضر شد. از همان ابتدا مشخص بود هدف کریمی از رفتن به اردوی قرمزها چیست.
کد خبر: ۹۹۸۵۹۰

سرمربی تیم ملی روز شنبه اعلام کرد ملی‌پوش‌های این تیم به گفته برانکو اضافه وزن دارند و به همین دلیل در لیست او جایی ندارند. کریمی هم به حمایت از ملی‌پوش‌ها پرداخت و روز گذشته به اردوی قرمزها رفت. مربی سابق تیم ملی در بدو ورود به اردوی پرسپولیسی‌ها، اعلام کرد برای روحیه دادن به تیمش آمده است و بهتر است آرامش خود را حفظ کنند. کریمی رو به ملی‌پوش‌های این تیم گفت: «نگران نباشید. شما بهترین‌ها هستید و باید به تیم ملی دعوت شوید...» کریمی در حال حاضر نقطه مقابل کارلوس کی‌روش است و در دعواهای اخیر برانکو و این مربی پرتغالی، پشت سرمربی قرمزها ایستاده است. این اتفاق در شرایطی می‌افتد که کریمی تا دهم دیماه سال 93 دستیار کارلوس کی‌روش بود، اما به دلیل پاره‌ای مشکلات اردو را ترک کرد. جادوگر اعتقاد داشت که او هم باید مثل کی‌روش با فرست کلاس پرواز کند و چرا کمک مالی 900 میلیونی که او از هدایتی گرفته بود، توسط بازیکنان بین خودشان تقسیم شد. از آن روز به بعد کریمی نقطه مقابل کی‌روش شد. البته جادوگر تا امسال چیزی علیه کی‌روش نگفته بود و تنها در یک مصاحبه تاکید کرد: «چرا کی‌روش بعضی شایعات و حرف‌ها را تکذیب نمی‌کند؟» سرانجام امسال در جریان برگزاری اردوهای تیم ملی و تعطیلی لیگ و اعتراض برانکو بود که شماره 9 سابق پرسپولیس بشدت علیه کی‌روش موضعگیری کرد.

او حتی به تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم انتقاد زیادی وارد کرد و اعتقاد داشت او جلوی کی‌روش استقلال کاری ندارد. به نظر می‌رسد حالا کریمی با حضور در اردوی قرمزها می‌خواهد بیش از پیش رودرروی کی‌روش قرار بگیرد. او در یک مصاحبه گفته بود کی‌روش شهامت ندارد و کارلوس هم در پاسخش گفته بود من شهامت داشتم که تو را دستیارم کردم چون خیلی‌ها به من می‌گفتند این کار را نکن.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها