تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 به مصاف هم رفتند.
کد خبر: ۹۹۸۴۲۴
پرسپولیس 3 - تراکتورسازی صفر / برتری «اضافه وزن» های پرسپولیس بر تراکتور!

به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیس و تراکتورسازی تا پیش از این مسابقه به ترتیب با 44 و 38 امتیاز در رتبه های اول و دوم جدول قرار دارند.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، رامین رضاییان(سامان نریمان جهان 90+2)، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی(صادق محرمی 82)، مهدی طارمی و وحید امیریسرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب تراکتورسازی : محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی(ادینیو 29) و فرزاد حاتمی.

سرمربی : امیر قلعه نویی

استادیوم آزادی - تماشاگر: 65 هزار نفر

داور: بیژن حیدری کمک داوران: رضا سخندان و آرمان اسعدی

اخطار: هادی محمدی (27) از تراکتورسازی، سروش رفیعی (51) از پرسپولیس، فرزاد حاتمی(87) از تراکتورسازی، کمال کامیابی نیا(86) از پرسپولیس، جاسم کرار(91)

اخراج:

کمال کامیابی نیا(87)، فرزاد حاتمی (91)،

گل ها : مهدی طارمی دقیقه 2 و رامین رضاییان دقیقه 25 برای پرسپولیس، وحید امیری دقیقه 63 برای پرسپولیس.

گزارش مسابقه:

پیش از آغاز مسابقه محسن بنگر و محمد نوری از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفتند و به سمت آنها رفتند. علیرضا بیرانوند بیش از سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفت و در کنار رادوشوویچ به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند. خواندن شعر بارو بارو برای تشویق دروازه بان خرم آبادی سرخپوشان از اتفاقات جالب توجه روی سکوها بود. این مسابقه را پرسپولیسی ها غافلگیرانه شروع کردند. البته تراکتوری ها بابت محرومیت از نقل و انتقالات نسبت به پرسپولیس با روحیه پایین تری مسابقه را شروع کردند.

گل..... دقیقه دوم و گل اول....گل نخست مسابقه این از سوی مهدی طارمی به ثمر رسید. او در یک موقعیت تک به تک با اخباری سنگربان پرسپولیس گل نخست سرخ ها را زد.

در دقیقه نهم این مسابقه محمدرضا اخباری سنگربان تبریزی ها مصدوم شد. این اتفاق باعث قطع جریان بازی در این لحظات شد و کادرپزشکی برای مداوای دروازه بان تراکتور راهی زمین شدند.

گل.... در دقیقه 24 پرسپولیسی ها گل دوم را هم می زنند. واکنش نصفه اخباری باعث سردرگمی توپ بین مهدی طارمی و وحید امیری روبروی دروازه تراکتورسازی شد. در نهایت توپ مهدی طارمی به رامین رضائیان رسید و او گل دوم را هم وارد تراکتورسازی کرد تا سرخ ها یک گل دیگر پیش بیفتند.

دقیقه 24 هواداران پرسپولیس به تشویق هادی نوروزی، کاپیتان فقید خود پرداختند و یاد و خاطره او را زنده نگه داشتند.

در دقیقه 28 ارسال ضربه ایستگاهی جسبیده به محوطه جریمه با دفع اخباری فرصت گلزنی را از پرسپولیسی ها گرفت.

در دقیقه 32 پاس عمقی سروش رفیعی به مهدی طارمی این بازیکن را بار دیگر با اخباری تک به تک کرد که اینبار واکنش این دروازه بان و خروج به موقعش مانع از باز شدن دروازه تراکتورسازی شد.

در دقیقه 42 برخورد هادی محمدی و سروش رفیعی باعث مصدومیت شدید شماره 7 سرخپوشان شد تا بازی برای دقایقی قطع شود و تیم امداد هافبک پرسپولیس را به بیرون از زمین منتقل کرد. خوشبختانه سروش رفیعی به زمین برگشت.

نیمه نخست این دیدار با برتری دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

نیمه دوم بازی پایاپایی آغاز شد. البته موقعیت خطرناک اول را پرسپولیسی ها ایجاد کردند.

در ادامه سروش رفیعی به دلیل بازی خطرناک دومین کارت زرد این مسابقه و دومین کارت زرد مسابقه را دریافت کرد.

در دقیقه 53 مهدی طارمی در موقعیت گلزنی قرار گرفت که آفساید اعلام شد. البته تکرار دوباره این صحنه نشان می دهد اینکه طارمی در آفساید بوده یا خیر نیاز به بررسی بیشتری دارد.

یکی از مهم ترین فرصت های گلزنی تراکتورسازی در دقیقه 58 پیش آمد. ارسال ضربه ایستگاهی از سوی کرار با خروج اشتباه بیرانوند همراه شد که در ادامه مدافع پرسپولیس توپ را دور کرد. بیرانوند اما معتقد بود مهاجم حریف روی او مرتکب خطا شده است.

در دقیقه 60 تراکتوری ها باز هم صاحب یک موقعیت خوب دیگر شدند. ارسال از سوی ایرانپوریان به داخل هجده قدم با ضربه ناقص محمد ابراهیمی همراه شد که توپ با اختلاف به بیرون رفت.

در دقیقه 63 ضربه ایستگاهی تراکتور به خوبی برای محمدی جفت و جور نشد تا یک فرصت دیگر برای تراکتورسازی به هدر برود.

گل.... گل سوم پرسپولیس به ثمر رسید. یک سانتر فوق العاده از سروش رفیعی با ضربه سر فوق العاده وحید امیری همراه شد تا این بازیکن گل سوم پرسپولیس و مسابقه را بزند. این گل در دقیقه 64 به ثمر رسید.

سرخ ها می توانستد در دقیقه 66 به گل چهارم مسابقه برسند. فرار مهدی طارمی و حضور در محوطه شش قدم با ارسال او برای امیری همراه شد که توپ با سرعت بالا از جلوی شماره 19 سرخپوشان عبور کرد تا گل چهارم شکل نگیرد.

در دقیقه 67 بار دیگر اشتباه از خروج از سوی بیرانوند موقعیت خطرناکی برای تراکتور و فرزاد حاتمی شکل داد که این موقعیت را مدافعان این تیم دفع کردند.

دقیقه 72 ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس که با ضربه دیدنی رامین رضاییان با برخورد به تلاقی تیرک عمودی و افقی راهی اوت شد.

در دقیقه 76 ارسال پاس عمقی 50 متری از سوی محسن مسلمان برای طارمی و تک به تک شدن این مهاجم با اخباری با ضربه ناقص او همراه شد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 80 کورس سروش رفیعی و کرار با خطای هافبک شماره هفت پرسپولیس همراه شد و هافبک عراقی تراکتور اعتقاد داشت بازیکن حریف باید با کارت زرد مواجه شود.

تلاش دوباره مهدی طارمی برای زدن یک گل از روی ضربه قیچی برگردان بازهم به جایی نرسید. ارسال رامین رضاییان در دقیقه 83 برای طارمی با ضربه آکروباتیک این مهاجم همراه شد که توپ راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 86 برخورد و درگیری کمال کامبیابی نیا و فرزاد حاتمی کارت زرد را برای هر دو بازیکن به همراه داشت. اما داور این مسابقه بعد از چند لحظه کارت قرمز را به کمال کامیابی نیا نشان داد تا پرسپولیس 10 نفره شود.

فرزاد حاتمی در دقیقه 86 با درگیر شدن با کمال کامیابی‌نیا تاثیر بزرگی روی دریافت کارت زرد و سپس اخراج کمال کامیابی‌نیا داشت. بازیکنی که با ناراحتی و تلخی زمین را ترک کرد و دربی را از دست داد.

در نخستین دقیقه وقت های اضافه هم فرزاد حاتمی با دریافت دومین کارت قرمز اخراج شد. او به دلیل یک تکل از داور کارت قرمز را گرفت.

این مسابقه در نهایت با برتری سه بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. پرسپولیس با این پیروزی 47 امتیازی شد و تا حدودی خیال خود را بابت قهرمانی راحت کرد. تراکتورسازی هم 38 امتیازی و تیم دوم جدول باقی ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
شعبون بامخ
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
۰
۰
در تراكتور چند بازیكن غیر آذری و در پیروزی چند بازیكن آذری بازی میكنن؟ چرا در دقیقه ٩٢ پیروزی بازیكن آذری خودش رو به میدان میفرسته؟ چرا در سالی كه روابط رو با شرق در حال گسترش هستیم، حتماً باید پیروزی رو قهرمان كنیم؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
كپولوها پیروز شدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
داود -خسرو-حجت
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
با سلام از الان واسه هفته پایانی سال خودمونو واسه جشن قهرمانی پررررررررررررررررررسپولیسسسسسسسسسسسسسسسس آماده می كنیم .
یونس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
دوست عزیز لطفا فوتبال رو دیگه قومیتی نكنید من خودم اذریم ولی اصلا از این حرفها خوشم نمیاد هر كی میبازه شروع میكنه به بهانه اوردن و پیش كشیدن مسایل بی معنی یعنی چی بازیكن اذری رو اورد توی زمین بخدا اینها توهمات كه یك عده بی رگ از اونور مرزها دارن به جوونهای ما یاد میدن...

نیازمندی ها