رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در سفر به شهر مقدس قم با مراجع تقلید مکارم شیرازی، علوی گرگانی و صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۹۸۲۰۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آیت‌الله مکارم شیرازی دردیدار با رئیس سازمان بورس تاکید کرد روابط اقتصادی در کشور باید به تولید ختم شود و با اشاره به اهمیت رعایت اصول اسلامی در نظام اسلامی گفت: باید اصول اسلام را در همه روابط کاری خود در نظر بگیرید.

آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: این که ما همیشه در حال معامله باشیم، ولی تولیدی انجام نشود سودی برای کشور ندارد؛ باید کاری کنیم همه چیز به سمت تولید حرکت کند؛ اگر این امر انجام شود، اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود، ولی اگر این کار انجام نشود مشکلی از ما حل نخواهد شد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی نیز در دیدار با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن تمجید از عملکرد این سازمان گفت: توجه شما به مباحث شرعی و فقهی بسیار ارزشمند است؛ شما قدر خودتان را بدانید و در راه افزایش دانش اقتصادی و مالی مردم بکوشید؛ مردم باید بدانند چه کارهای بزرگی در بورس و تطبیق آن با شرع مقدس انجام شده است.

همچنین آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار کرد: در مسائل اوراق بهادار و مسائل مالی باید به منابع دینی و فقه شیعه توجه داشت؛ فقه شیعه دارای عالی‌ترین درجات علمی است که باید با نظر رهبر انقلاب و مراجع عظام تقلید امورات را بخوبی سامان دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها