کارگردان سریال «معمای شاه» که این شب‌ها سریالش از تلویزیون پخش می‌شود درباره این سریال به فارس گفته است:‌ مدعی نیستیم، اما همه تلاش‌ خود را کردیم بخشی از دوران منحوس پهلوی را به تصویر بکشیم و گله‌ای از کسی و جریانی ندارم، زیرا همه اینها را از ابتدا می‌دانستم و معتقدم هرکس خربزه می‌خورد باید پای لرزش هم بنشیند و ما این خربزه را با اشتهای بسیار خوردیم.
کد خبر: ۹۹۷۲۱۹

وی درادامه افزود: تا به امروز مشکلات بسیاری داشتیم و هر فردی در تولید این سریال زحمت‌های خاص خود را کشید. در حقیقت کاری کردیم که برخی افراد دوست نداشتند اتفاق بیفتد و من این موضوع را به افتادن در لانه زنبور قرمز تشبیه می‌کنم. از همان ابتدا می‌دانستم که چه کاری انجام می‌دهم. بهمن ماه سال 89 که نگارش و تحقیق سریال را کلید زدیم تا یک سال بعد پیش‌بینی کرده بودیم که عده‌ای از تولید این سریال ناراضی خواهند بود و به عبارتی صدایشان در می‌آید.

ورزی تصریح کرده:‌ هیچ‌جا چنین حرفی نزدم که هر فردی مخالف این سریال است حتما به خاطر محتوای آن مشکلی دارد. بخشی خارج مرز، بخشی داخل و بخشی هم به محتوای سیاسی ارتباطی نداشتند. ما هم می‌توانستیم خیلی راحت سریال‌های ملودرام جذاب بسازیم اما وقتی چنین سوژه‌ای را انتخاب کردیم واقعا دنبال مسائل مالی و شهرت نبودیم.

کارگردان «معمای شاه» افزود: در اصل در تولید این سریال به دنبال نسل چهارم انقلاب بودیم و دغدغه‌های فکری آنها برایمان اهمیت داشت. برخی از مراکز شبهاتی برای این نسل به وجود آورده بودند و ما می‌خواستیم آن را به شکل درست برای آنها بیان کنیم.

کارگردان سریال «تبریز در مه» خاطرنشان کرد: نه تنها پشیمان نیستیم، بلکه دوست داریم در آینده فیلمسازهای مختلفی هرکدام از دریچه نگاه خود دوران پهلوی را نشان دهند. دوران پهلوی بخش‌های دیگری هم دارد و قطعاً فیلمسازهای دیگر زوایای دیگری را نشان خواهند داد و از نقاط ضعف‌مان درس خواهند گرفت. ما نیز در تولید این سریال حتماً نواقصی داشته‌ایم که شاید گروه‌های دیگر فیلم‌ و سریال‌ساز در آینده بتوانند بدون کمترین نقص دوران پهلوی را به تصویر بکشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها