از ابتدا که این امکان به گوشی‌های همراه داده شد قرار بود نوعی توانایی جدید تکنولوژیک باشد تا در مواردی لذت و لطف زندگی را بیشتر کند. اما این عادت آن‌قدر فراگیر شد و شکل‌های عجیب و غریب پیداکرد که پای آن به موارد مرگ‌آفرین هم رسید. در اینجا چند مورد از عکس‌های سلفی که به مرگ سلفی‌گیرشان انجامیده را برای شما شرح می‌دهیم:
کد خبر: ۹۹۶۳۵۱
سلفی‌های مرگبار از سراسر دنیا

در سال 2014 جیمز کراولت 34 ساله فروشنده بیمه اهل ارگان که بتازگی داماد شده بود و به همراه همسرش در حال سپری کردن دوران خوش نامزدی به سر می‌برد تصمیم گرفت عملی هیجان‌انگیز انجام دهد و برای لحظه‌ای زیر آب اقیانوس در نزدیکی کوسه‌ها با گوشی تلفن همراه خود عکس سلفی بگیرد. لحظه‌ای که زیر آب رفت کوسه‌ای با دهان باز در چندمتری اش قرارداشت آماده برای بلعیدن این شکار چرب و نرم. مرد جوان عکسی سلفی انداخت که همان لحظه در صفحه فیسبوکش منتشرشد. اما کمتر از یک ثانیه بعد پیش از آن که جیمز بتواند به خود بیاید یا نجات غریقان کمکش کنند کوسه پای او را قطع کرد. جیمز در راه رسیدن به بیمارستان درگذشت.

کنیا ایگناتویا دختر 17ساله روس از پلی به بلندی 8 و نیم متر بالارفت که هیچ حفاظ امنیتی نداشت. او از همان بالا از خود عکسی سلفی گرفت درحالی که وی را بر فراز آسمانی نشان می‌داد که خط راه‌آهن قطار در زمینش نقش بسته بود. شاید دخترک دیری نپایید و لحظاتی بعد تعادلش را از دست داد، از همان بالا بر زمین افتاد و جانش را از دست داد. این اتفاق هم در سال 2014 افتاد.

تفنگ و سلفی جمع چندان خوبی را تشکیل نمی‌دهند. اسکار اوترو آگیلار پسر 21 ساله مکزیکی قصدداشت در حالی که تفنگ را ظاهراً به سمت خود نشانه گرفته عکس سلفی ویژه‌ای از خود بیندازد. این کار به او هیجان زیادی بخشید. تفنگ پر را بارها در دست خود چرخاند تا این که ناگهان ماشه کشیده شد و تیر دقیقاً در پیشانی اش فرودآمدوهمان لحظه جان داد.

زن و شوهری مجارستانی برای گذراندن تعطیلات مشغول بالارفتن از کوه‌های کابو دو روکا در سواحل پرتغال بودند که تصمیم گرفتند عکس سلفی جذاب و هیجان‌انگیزی از خود بگیرند.

آنها تعادلشان را از دست دادند و جلوی چشم فرزندان 5 و 6 ساله وحشت زده‌شان به داخل اقیانوس اطلس پرتاب شدند. به‌دلیل شرایط جوی خراب، جسد آنها دیر پیدا شد.

در ماه می 2015 دختر جوان رومانیایی به نام آنا اورسو تصمیم می‌گیرد از خود در حالت خوابیده برروی ریل قطار عکس بیندازد. بدون آن که متوجه شود یکی از پاهایش با کابل بالای سر مماس می‌شود. برق 2700 ولت او را جزغاله کرد. نتیجه این سلفی جنازه سوخته دختر بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها