برای اولین بار انجام گرفت

برپایی یک کارگاه تخصصی در نظرآباد

طی مراسمی که در فرهنگسرای مهر به همت اداره صنعت، معدن و تجارت نظرآباد با حضور فاضلی نیا معاون امور بازرگانی و توسعه صنعت، معدن و تجارت استان البرز، ایزدیان مدیرکل توسعه تجارت خارجی سازمان توسعه استان، صنعتگران، اصناف و مدیران ادارات مرتبط برگزار شد این شهرستان برای اولین بار میزبان کارگاه آموزشی برنامه استراتژیک راهبردی عملیاتی تجارت خارجی استان برای170 صنعتگر حوزه صادرات خارجی گردید.
کد خبر: ۹۹۵۴۵۳

در حاشیه این برنامه مهدی زارعکار رئیس صنعت، معدن و تجارت نظرآباد طی گفتگویی با خبرنگار ما از اهداف برگزاری این کارگاه گفت و افزود: خدا را شاکریم که برای اولین بار میزبان کارگاه آموزشی برنامه استراتژیک راهبردی عملیاتی تجارت خارجی برای صنعتگران حوزه صادرات خارجی بودیم هدف از برگزاری برنامه این بود که از این طریق آموزش های لازم به واحدهای صنعتی، صنفی و ادارات مربوط در حوزه صادرات را انتقال دهیم.

زارعکار افزود: کل واحدهای فعال در 2شهرک صنعتی مستقر در شهرستان270واحد می باشد امروز20واحد از همین تعداد شرکت ها که در حوزه صادرات خارجی فعالیت دارند در این همایش حضور داشتند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت نظرآباد خاطر نشان کرد: ما دنبال تشکیل کنسرسیوم صادراتی در حوزه صادرات و اشتغالزایی باتوجه به شرایط بازار و کمک به واحدها هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها