کاهش 17درصدی تصادفات جاده‌ای در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی می‌توانند در دستاورد‌های استان تاثیرگذار باشند گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در استان تصادفات جاده‌ای در گیلان کاهش 17 درصدی داشته‌است.
کد خبر: ۹۹۵۴۵۲

سردار محمدرضا میرحیدری در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه دشمن از تمامی ظرفیت‌ها در راستای تحقق اهداف شوم خود استفاده می‌کند اظهار داشت: امروز با توسعه فضای‌مجازی دشمن با استفاده از نشر اکاذیب به دنبال ایجاد فتنه و برهم زدن امنیت و آرامش در جامعه اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان گیلان ایجاد امنیت در جامعه را هدف مشترک پلیس و رسانه عنوان کرد و افزود: انتخابات یکی از مهم ترین رخدادها و فرصت‌های با ارزش انقلاب اسلامی است که برای مشارکت در آینده‌سازی جامعه به مردم داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم گیلان مردمانی ولایتمدار و متعهد هستند و استان نیازمند خدمات و امکانات بیشتری است بیان کرد: توسعه راه‌ها و امکانات رفاهی گیلان مقوله ای مهم است که یکی از مطالبات اصلی مردم استان محسوب می‌شود.

سردار میرحیدری توسعه امکانات رفاهی و جاده‌ای را موجب توسعه گردشگری و اقتصادی گیلان دانست و اعلام کرد: رسانه‌ها باید همواره با ایجاد امنیت و امیدواری در جامعه موجب پیشرفت و توسعه جامعه شوند.وی از کاهش 17 درصدی تصادفات جاده‌ای در استان خبر داد و با بیان اینکه باید در کاهش آمار تصادفات در استان اقدامات بیشتری صورت گیرد، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی می توانند در دستاورد‌های فرهنگی استان تاثیرگذار باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها