فردی که با جعل مهر و مدارک پزشکی تحت عنوان دندانپزشک در دزفول فعالیت می کرد شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۹۴۴۸۸
دستگیری دندانپزشک قلابی در دزفول

به گزارش جام جم آنلاین از خوزستان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: فرد مذکور با جعل مهر و شماره نظام پزشکی یکی از دندانپزشکان خارج از استان خوزستان خدمات دندانپزشکی ارائه می کرد.

مهرداد کلانتریان افزود: فرد مذکور با تلاش و پیگیری کارشناسان اداره نظارت بر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول و همکاری نیروی انتظامی ،قضایی و امنیتی به دام افتاد.

وی ادامه داد: کارشناسان اداره نظارت بر امور درمان این دانشگاه در این رابطه بسیار هوشمندانه عمل کرده و با اقدام سریع و به موقع مانع از فعالیت این فرد جاعل در حرفه دندانپزشکی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: این دانشگاه بر فعالیت های درمانی اشراف کامل داشته و با برنامه ریزی و به صورت غیر محسوس واحدهای درمانی را زیر پوشش ارزیابی قرار داده است.

کلانتریان خاطر نشان کرد: گزارش های مردمی در شناسایی متخلفان فوق العاده حائز اهمیت است ضمن اینکه این دانشگاه با متخلفان در امر سلامت مردم با قاطعیت برخورد می کند.

مردادماه امسال نیز فردی که بدون داشتن مدارک پزشکی و مجوزهای قانونی در سطح شهرستان شوش خدمات دندانپزشکی ارایه می کرد توسط مقامات قضایی دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
a
Australia
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
۰
۰
ببخشید شما كه به همه چیز اشراف دارید میشه قبول زحمت كرده و بر دكل های نفتی و اختلاس و حساب های بانكی آقا زاده ها هم اشرافیت داشته باشید؟
نگرانم نكنه به خاطر آب بازی چند جوون توی پارك تهران، یه وقت اشرافیتتون به قضایا كمرنگ بشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها