دندانپزشک قلابی که با فریب زنان جوان در سایت همسریابی به بهانه ازدواج از آنها اخاذی و کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۶۵۷۱۴
دام دندانپزشک قلابی برای 5 زن در سایت همسریابی

به گزارش جام‌ جم ، اواخر مهر امسال زنی جوان با حضور در پلیس فتای استان گلستان از مردی پزشک به اتهام اخاذی شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش گفت: با توجه به این که سن ازدواجم بالا رفته و همسری مناسب برای ازدواج پیدا نکرده بودم، به پیشنهاد یکی از دوستانم در سایت همسریابی عضو شدم. در آنجا با مردی آشنا شدم که خودش را دندانپزشک و واردکننده خودرو معرفی می‌کرد. پس از چندبار گفت‌وگوی اینترنتی با یکدیگر، او به من ابراز علاقه کرد و کم‌کم ارتباطمان شکل گرفت .

وی اضافه کرد: بعد از مدتی او مدعی شد خودروی مدل بالایی برایم خریده اما باید 30 میلیون تومان از آن را من بپردازم که پذیرفتم و پول مورد نظر را به حساب بانکی او واریز کردم. اما بعد از آن تلفن او خاموش شد ومرد خواستگار ناپدید شد. بعد از جستجوی فراوان متوجه شدم او کلاهبردار بوده و دندانپزشک نیست. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، جستجوی پلیس برای دستگیری دندانپزشک قلابی ادامه داشت تا این که ماموران متوجه شدند صاحب حسابی که مالباخته به آن پول واریز کرده یک زن است.

او برای ادامه تحقیقات به اداره پلیس فتا احضار شد که با تحقیق از او مشخص شد این زن نیز در دام همان خواستگار قلابی گرفتار شده است.

این زن نیز در سایت همسریابی در دام متهم فراری گرفتار شده بود. مرد شیاد از ارتباطش با این طعمه فیلم گرفته و چند بار با تهدید از او اخاذی کرده بود. مرد تبهکار با سرقت کارت عابربانک این دختر از آن سوءاستفاده کرده بود.

سرهنگ حبیب‌الله رجبلی، رئیس پلیس فتای استان گلستان در این باره به جام جم گفت: جستجو‌ها ادامه داشت تا این که چند روز پیش ماموران دندانپزشک قلابی را در خانه‌اش دستگیر کردند. او به پلیس فتا منتقل شد و دربازجویی‌های اولیه اظهارات ضد و نقیضی را بیان کرد تا این که در مواجهه حضوری با دو مالباخته به اخاذی و کلاهبرداری از آنها و سه زن جوان دیگرهم اعتراف کرد.

دندانپزشک قلابی در اظهاراتش گفت: پیش از این در یک شرکت خرید و فروش خودروهای لیزینگی کار می‌کردم که اخراج شدم و مدتی بعد به اتهام کلاهبرداری دستگیر شدم. وقتی بخشی از بدهی‌هایم را دادم، توانستم به‌عنوان رای باز آزاد شوم. در ادامه به این فکر افتادم که با جعل هویت مدیرعامل شرکت‌های بازرگانی و دندانپزشک، زنان جوان را در سایت‌های همسریابی فریب داده و از آنها اخاذی و کلاهبرداری کنم که به این شیوه پنج زن را فریب دادم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها