مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره برنامه‌های دشمن در جنگ نرم گفت: خانواده‌ها وظیفه مهمی برای صیانت از فرزندانشان در فضای مجازی دارند.
کد خبر: ۹۹۳۱۹۵

به گزارش تسنیم، مرتضی صفری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره برنامه‌های دشمن در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: بی‌غیرت کردن مردان، بی‌عفت کردن زنان و ناامید کردن مردم نسبت به آینده از اهداف دشمن است.

وی افزود: همه ما باید حواسمان جمع باشد و با صرف وقت و آگاهی دادن بیشتر به مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به وظایف مسئولان در مقابله با توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: به نظرم یکی از مهم ترین کارهایی که مسئولان ذیربط باید پیگیری کنند، راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات است تا ما یک فرآیند چرخش اطلاعات داخلی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ کس مخالف تکنولوژی نیست، ابراز کرد: باید طراحی شبکه‌های اجتماعی داخلی در کشور دنبال شود و از طرفی برای فرهنگسازی و ارائه آموزش نیز زمان لازم است تا مهندسان و نخبگان کشور بتوانند مدل بومی نرم‌افزارها را تولید کنند.

صفری به نرم‌افزار پیام رسان بومی سروش نیز اشاره کرد و گفت: این نرم‌افزار مزیت‌های بیشتر نسبت به تلگرام دارد که نشان می‌دهد مسئولان و کارشناسان ما به دنبال راهکارهایی برای رفع مشکلات در این زمینه هستند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها نیز وظیفه مهمی در این عرصه برای صیانت از فرزندانشان دارند، یادآور شد: مردم زنجان عنایت ویژه‌ای به شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استان دارند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار داشت: طبق آخرین نظرسنجی میزان بیننده تلویزیون زنجان 77 درصد بوده که سبب دلگرمی و امیدواری مجموعه صدا و سیمای مرکز زنجان است .

وی بیان کرد: استان زنجان جزو استانهایی است که کمترین بیننده ماهواره را در سطح کشور دارد که این نیز برای ما جای خوشحالی دارد.

صفری با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در صدا و سیمای مرکز زنجان عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی تولید و پخش خواهد شد که یکی از مهمترین برنامه‌ها سریال 13 قسمتی «یاشا» است.

وی اضافه کرد: این سریال به سبک زندگی ایرانی-اسلامی و به خدمات نظام در مناطق محروم می‌پردازد و تلاش شده کار فاخری را تقدیم بینندگان کنیم.مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه برای حکیم هیدجی نیز یک تله فیلم تولید کردیم، گفت: این تله فیلم نیز به زودی و در زمان مناسب پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها