استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم حذف موانع بازار از مسیر راه کارآفرینان، گفت: کارآفرینی که خطرپذیری داشته و وظیفه خود را انجام داده، باید مورد حمایت واقع شود و از همین رو مدیران دولتی باید شرایطی فراهم کنند که کارآفرین موفق باشد.
کد خبر: ۹۹۲۰۲۵

به گزارش ایرنا، جاسم جادری در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان هرمزگان با اشاره به رابطه کارآفرینی با توسعه اقتصادی، عنوان کرد: کارآفرینی در بحث اقتصاد جایگاه ویژه ای دارد و فعالیت های کارآفرینانه موجب رشد اقتصادی و ایجاد محیط رقابتی می شود و به ایجاد شغل درجامعه کمک می کند.

وی با بیان اینکه کارآفرینان مهندسان پیشرفت صنعتی محسوب می شوند، گفت: کارآفرینان چرخ اقتصاد صنعتی را به چرخش در می آورند و نیروی محرکه توسعه اقتصادی هستند. جادری افزود: کارآفرینان خطرپذیری را سرلوحه کار خود قرار می دهند و جامعه کارآفرین مدرک گرا و پشت میزنشین نیست بلکه تولیدگراست و خلق ثروت می کند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت مدیران از کارآفرینان، تصریح کرد: مدیران باید منابع مالی را برای کارآفرینان فراهم کنند، زیرا تسریع در پرداخت تسهیلات شرایط عملیاتی شدن ایده های کارآفرینان را فراهم می کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: قوانین عادلانه نیز به موفقیت و ابتکار عمل کارآفرینان کمک می کند و از همین رو دسترسی برای تحقیق و توسعه و همچنین زیر ساخت ها باید برای کارآفرینان فراهم شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به نقش مهم کارآفرینان در جوامع پیشرفته، بیان داشت: اگر خواهان یک اقتصاد پویا و مثبت هستیم باید خلاقیت به خرج دهیم که در این میان کارآفرینان با خلاقیت و ریسک پذیری خود جامعه را متحول می کنند، عامل اشتغالزایی هستند، فناوری را منتقل و حتی بروکراسی اداری را کاهش می دهند و باعث ایجاد حس رقابت در جامعه می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها