مصدوم به اورژانس منتقل شد

خودکشی در خط ۴ مترو

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو از ورود عامدانه مرد میانسال به حریم ریلی خط۴ مترو خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۸۰۰
خودکشی در خط ۴ مترو

به گزارش جام جم آنلاین، احسان مقدم در گفتگو با مهر با اشاره به حادثه در خط۴ مترو گفت: امروز ساعت ۱۹:۰۵ دقیقه، فردی میانسال حدودا بین ۴۰ تا ۵۰ ساله با ورود عامدانه و غیرمجاز به حریم ریلی دچار مصدومیت شد.

وی افزود: این فرد از ناحیه پا به شدت دچار آسیب شد و با توقف قطار، توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد. فرد مصدوم زنده است.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو در خاتمه گفت: با خارج کردن فرد مصدوم از حریم ریلی، وضعیت تردد در خط۴ به حالت عادی بازگشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
بیكاری بدبختی بی پولی و .... و برجام
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
چرا جو سازی میكنید؟كجای این خودكشی هستش؟از خط قرمز رفته جلوتر یا هلش دادن
سید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
اینكه خودكشی نبوده
همشهری شما
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
۰
۰
اینطوری هم می شه دید ضعف در دید وتخمین فاصله تا قطار، یك لحظه در بر هم خوردن تعادل شخص ، در گیری عصبی بخاطر مشكلات زندگی و.... بله ، این افراد یا در كنارمان زندگی می كنند ویا در لحظاتی از زندگی روزمره آنها را می بینیم تا به حال شده به این افراد دلگرمی داده ویا دستشان را بگیریم ؟ویا بی تفاوت ولشان كرده تا برایشان اتفاقی بیفتد و بعد نقل محافل شوند پس مشكلات را بجای گردن هم انداختن با هم حل كنیم و هركس در حد توانش دستگیر قشرآسیب پذیر باشد كه باور كنید در جامعه امروزی غم دیگران وشادی همگان به نوعی بهم ربط دارد كه آسیب یك نفر آسیب به همه ماست وشادی دیگران هم شادی همه ماست .

نیازمندی ها