پوریا فیاضی، کاپیتان معترض پارسه نرفته، برگشت. او همه حرف‌هایش را هم با صالحین ورامین تمام کرد، اما با چک مدیرعامل پارسه برای 6 بهمن ماه و حکم سازمان لیگ دوباره به پارسه برگشت.
کد خبر: ۹۹۱۳۲۰

او که با شروع دور برگشت غایب تیمش بود، یکشنبه در اردکان برای پارسه بازی کرد. خودش درباره برگشتش می‌گوید: وقتی برای پیگیری طلبم از شهرداری ارومیه به فدراسیون رفته بودم، مدیرعامل پارسه مرا دید و چکی به عنوان تعهد داد. چکی که کورسوی امیدی شد برای انجام کار.از طرفی چند نفر از بازیکنان به خاطر بازی در دور برگشت برای رفتن منع قانونی داشتند. من کاپیتان تیم بودم و تیم هم نتیجه بدی نگرفته بود. قرار نبود برای صالحین تنهایی بازی کنم. قرار بود سه چهار نفری برویم که وقتی بقیه برگشتند از من هم به تنهایی کاری برنمی‌آمد. بنابراین بهتر دیدم برگردم.

به نظر او حالا دیگر باید همه مسائل قبل را فراموش کنند تا پارسه به پلی‌آف برسد: ما دیگر وقتی برای جنگ و جدل نداریم. 60 روز تمام همه با هم جنگ کردند. بازیکن با بازیکن. بازیکن با کادر فنی، کادر با کادر. اختلافاتی پیش آمد، اما حالا که قرار شد برگردیم باید همه آنها را دور بریزیم. اگر قرار باشد کینه‌ای باشد و حرف‌ها را به دل بگیریم کاری از پیش نمی‌بریم. فرصت‌های طلایی را از دست داده‌ایم و تقریبا به شمارش معکوس لیگ رسیده‌ایم.

فیاضی به خاطر باخت تیمش به خاتم اردکان، حسابی از دست کادر فنی‌اش شاکی است: در بازی با اردکان نباید می‌باختیم. در آنجا شاهکار داوری بود. مثل بسکتبال یک امتیاز اضافی به خاتم دادند. ست چهارم، دو اشتباه داور، دو امتیاز را به خاتم داد و ما باختیم. در ست پنجم بازی 11 ـ 6 بود و باید 11 ـ 8 می‌شد، اما با اضافه شدن یک امتیاز،خاتم 12 تایی شد. همین مساله تیم ما را از بازی خارج کرد. شاید باور نکنید حتی آنالیزور تیم خاتم هم می‌گفت یک امتیاز اضافه داده، اما منشی می‌گفت نه. این برد و این بازی بد است. از طرفی هر چه به کادر فنی می‌گویم اعتراض کنند، قبول نمی‌کنند. اصلا انگار نه انگار. می‌دانم با اعتراض هم نتیجه برنمی‌گردد، اما اگر قرار باشد منشی دست به نتیجه ببرد دیگر... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها