رحمتی طاقت نیمکت‌نشینی دارد... ندارد

استقلال واقعا به آرامش رسید؟!

بازگشت مهدی رحمتی به تمرینات استقلال در حالی اوضاع این تیم را آرام نشان می‌دهد که اخبار ضد و نقیضی در این خصوص شنیده می‌شود، عده ‌ای معتقدند همه چیز به خیر و خوشی به پایان رسیده و رحمتی فیکس استقلال می‌شود و برخی منابع خبری آرامش فعلی آبی‌ها را گذرا و پیش از طوفان می‌دانند.
کد خبر: ۹۸۴۸۷۹

مهدی رحمتی، روز جمعه مثل دیگر بازیکنان استقلال به تمرین این تیم رفت و کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد. قابل پیش‌بینی بود که او پس از اتفاقات اخیر به تمرین می‌رود تا به همه بگوید، می‌خواهد در استقلال بماند. پس از حضور رحمتی در تمرین، بعضی‌ها استنباط کردند که مشکلات به پایان رسیده و رحمتی و منصوریان با هم صلح کرده‌اند. افتخاری مدیرعامل استقلال اما مثل همیشه سیاستمداری را کنار گذاشت و گفت: رحمتی باید مشکلش را با منصوریان حل کند... این جمله مدیرعامل استقلال نشان می‌داد هنوز منصوریان، رحمتی را به خاطر پاره‌ای از اتفاقات اخیر نبخشیده است. منصوریان تا این لحظه همچنان روی جدایی مهدی رحمتی از استقلال تاکید دارد و برای این کارش دلایل قاطع آورده است. گویا در یکی از روزها، رحمتی حرف‌هایی در رختکن می‌زده که منصوریان آن را تمسخر خودخوانده و به همین دلیل معتقد است، او باید از استقلال برود. رحمتی با خرمگاه دستیار منصوریان هم درگیر شد و همچنین برای بازیکنان القابی گذاشت که از نظر منصوریان، اتحاد را در تیم از بین می‌برد.

سرمربی استقلال فعلا روی جدایی رحمتی پافشاری می‌کند ولی این بازیکن نشان داده که دوست دارد بماند. در صورتی که استقلال بخواهد رحمتی را کنار بگذارد، باید به او غرامت بدهد. به همین دلیل منصوریان می‌خواهد در آرامش نقشه‌اش را جلو ببرد. سرمربی استقلال، حسینی را به عنوان گلر اول خود انتخاب کرده و به رحمتی گفته تا پایان فصل نمی‌تواند بازی کند. او گلری است که طاقت نیمکت‌نشینی در استقلال را ندارد و این را درگذشته هم ثابت کرده است. رحمتی حتی یک بار در اردوی تیم ملی ذخیره علیرضا حقیقی در بازی دوستانه ایران و آلبانی نشست که باعث دلخوری شدیدش شد. کی‌‌روش هم پس از مشاهده این دلخوری نزدیک بود او را به ایران بازگرداند!

منصوریان مطمئن است، رحمتی نمی‌تواند تا پایان فصل نیمکت‌نشین باشد و اگر بخواهد روی نیمکت بنشیند، آرام نخواهد نشست. او معتقد است تیمش نیاز به آرامش دارد و ماندن رحمتی در این شرایط، به استقلال ضربه می‌زند. جالب اینجاست که افتخاری مدیرعامل استقلال هم با جدایی رحمتی موافق است و این مساله به دلیل ارتباط مهدی با یکی از مسئولان سابق استقلال که افتخاری شدیدا با او مشکل دارد، بسیار جدی‌تر شده است.

رحمتی به نزدیکانش گفته، فعلا تلاش می‌کند تا بماند و در صورت جدایی، غرامتش را از باشگاه بگیرد. البته این را هم باید در نظر گرفت که اگر او بخواهد از استقلال برود، نیاز به رضایت‌نامه این باشگاه دارد و شاید همین مساله باعث شود تا نرم‌تر با موضوع جدایی‌اش برخورد کند.

جباری: نبود پورحیدری به چشم می‌آید

علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است بعد از فوت منصور پورحیدری، آبی پوشان دچار مشکلات عدیده‌ای شدند و نمود این مسائل را امروز در استقلال می‌بینیم. جباری ادامه داد: پورحیدری که فوت کرد، استقلال به هم ریخت. نبود او در تیم و باشگاه به چشم می‌آید. هم هیات مدیره دچار مشکل شده و هم کادرفنی و بازیکنان. فکر می‌کنم این شرایط استقلال را آزار می‌دهد و باید پیشکسوتان با حمایت‌های خود، استقلال را به راه اصلی‌اش برگردانند.

خرمگاه: مادرم مریض بود

در حالی که طی روزهای اخیر، ‌بحث اختلاف محمد خرمگاه و سیدمهدی رحمتی به خبر و شایعه جدایی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال منجر شده است، مربی آبی‌پوشان امروز در محل تمرین تیمش شرکت کرد و در حالی که رحمتی روی نیمکت نشسته بود، با وی و سایر بازیکنان استقلال دست داد.

دستیار اول علی منصوریان اما این شایعه را تکذیب می‌کند و به جام‌جم ورزشی می‌گوید: «به هیچ عنوان این شایعات صحت ندارد. یعنی تا زمانی که رحمتی در تمرین استقلال باشد، من نباید به تمرینات بروم، درست است؟ شایعه‌ای که راه افتاده این را می‌گوید. حالا دیدید که در تمرین حاضر شدم تا مشخص شود این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد و دروغ است.» او در پاسخ به این سوال که آیا شما با رحمتی مشکلی دارید یا نه، می‌گوید: «ببیند من مربی تیم هستم و وظایفم مشخص است. تلاش می‌کنم هر چه سرمربی می‌خواهد به نحو احسن انجام دهم.»

خرمگاه ادامه می‌دهد: «متاسفانه مدتی است مادرم مریض است. دوست داشتم از جمعه در تمرین تیم باشم ولی باید به مادرم سر می‌زدم. به همین خاطر با آقای منصوریان صحبت کردم و سفر دو روزه به سبزوار داشتم. از امروز(دیروز) هم در تمرین تیم حاضر می‌شوم.»

توپ در زمین منصوریان

نصرالله عبدالهی سرپرست استقلال در این باره گفت: در مورد رحمتی تصمیم‌گیری با کادر فنی است و او در حال حاضر با تیم تمرین می‌کند و کادر فنی تصمیم می‌گیرد. او فعلا کارش را در کنار تیم ادامه می‌دهد. سرپرست استقلال در مورد تردیدهایی که درباره لیست خروجی این تیم شکل گرفته است، ‌خاطرنشان کرد: این مساله به ما اعلام نشده است. کادر فنی بررسی‌های لازم را می‌کند و این موضوع را به ما اعلام خواهد کرد. به هر حال ما باید ببینیم چه نفراتی را می‌توانیم جذب کنیم، آن وقت در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها