5 شرط پوشیدن کفش تخت با قد کوتاه !؟

درست است که کفش‌های پاشنه بلند می‌تواند کمی از کوتاهی قد شما را جبران کند، اما معمولا خیلی‌ها در این کفش‌ها احساس راحتی نمی‌کنند یا پوشیدن آنها برای رفتن به محل کار یا تحصیل قطعا مناسب نیست.
کد خبر: ۹۸۲۱۴۳

از طرفی با ترفندهای مُد امروز دیگر می‌توانید براحتی این باور اشتباه که کفش‌های تخت مناسب خانم‌های کوتاه قد نیست را دور بیندازید. در اینجا ما به شما می‌گوییم که چگونه با کفش‌های تخت و بدون پاشنه کشیده و خوش‌لباس به نظر برسید.

برای شروع بهتر است بدانید که شما محکوم به پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار نیستید پس با خیال راحت پشت ویترین مغازه بایستید و از میان کفش‌های تخت یک گزینه مناسب برای خود انتخاب کنید. فقط با در نظر گرفتن این نکته که همه اجزای لباس شما از مانتو تا شلوار و حتی رنگ آنها در این ماجرا دخیل هستند.

اما شرط پوشیدن این کفش‌ها را باید برای خود مرور کنید تا در کنار احساس راحتی از پوشیدن آنها ظاهر مناسبی هم داشته باشید.

شرط اول: به عنوان اولین شرط نباید به سراغ کفش‌هایی بروید که بند آنها روی مچ پایتان بسته می‌شود. این نوع کفش‌ها قد پاهای شما را کوتاه‌تر از معمول نشان خواهد داد. با این وجود حتی بند کفش‌های اسپرت را هم روی مچ پاهای خود نبندید.

شرط دوم: قد شلواری که بر تن می‌کنید باید کاملا اندازه باشد، نه کوتاه‌تر نه بلندتر! چون طول شلوار شما در کنار کفش نقش مهمی در بلند‌تر نشان دادن قد شما خواهد داشت. با این تفاسیر شلوارهایی که طول آنها درست تا روی مچ پا باشد بهترین انتخاب برای پوشیدن با کفش تخت است. بعلاوه بهتر است اشتباه نکنید و سراغ پوشیدن شلوارهای دمپاگشاد و کوتاه نروید چون شلوارهای راسته یا فیت انتخاب‌های مناسب‌تری برای شما محسوب می‌شود.

شرط سوم: انتخاب اندازه مانتو هم مجوزی برای پوشیدن کفش‌های تخت مناسب قد شما خواهند بود. به این ترتیب مانتوهایی را انتخاب کنید که قد آنها کوتاه نباشد، دست‌کم تا روی زانو یا کمی پایین‌تر از زانوهایتان باشد. پوشیدن مانتوهایی با این قد و اندازه با کفش تخت شما را بلندتر نشان خواهد داد.

شرط چهارم: حتی رنگ لباس شما هم می‌تواند پیش‌شرط پوشیدن کفش تخت باشد. رنگ‌های روشن مانند کرم، صورتی کمرنگ، هلویی، طوسی متمایل به خاکی رنگ‌هایی هستند که با آنها می‌توانید کفش تخت بپوشید و بلند قدتر به نظر برسید. پس سعی کنید در کنار انتخاب این رنگ‌ها با همرنگ بودن دیگر اجزای لباس خود کوتاه به نظر آمدنتان را فراموش کنید.

شرط پنجم: کفش‌های اسپرت زنانه هم یکی از انتخاب‌هایی است که می‌تواند در همه موقعیت‌ها شما را به مناسب‌ترین شکل ممکن همراهی کند. این نوع کفش‌ها که از مدهای مردانه به مرور به لباس‌های زنانه راه پیدا کرد، همراه با شلوارهای پارچه‌ای راسته ظاهر بسیار خوبی خواهد داشت. پس با انتخاب نوع نوک تیز این کفش‌ها می‌توانید ضمن احساس راحتی نگران کوتاهی قد خود هم نباشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها