پتنتی از اپل منتشر شده که نشان می دهد این کمپانی قصد دارد گوشی های آیفون مجهز به قلم نیز تولید کند. همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید قلم ها بر روی دستگاهی که مشخصا تبلت نیست به کار گرفته شده اند. ا
کد خبر: ۹۷۹۷۷۴
اپل احتمالا قلم اختصاصی خود را به آیفون‌ها خواهد آورد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سخت‌افزار مگ، کاربرانی که زمان ریاست استیو جابز بر اپل را به یاد داشته باشند بدون شک میزان نفرت او از قلم هایی که در ابزارهایی مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها به کار می روند را نیز به خاطر خواهند آورد. در واقع استیو جابز معتقد بود ابزارهایی مانند گوشی موبایل و تبلت دارای هدفی متفاوت با گجت های دارای قلم هستند و زمانی که می توان با انگشتان دست بهترین کارکرد را در یک دستگاه دید نیازی به اضافه کردن یک وسیله مصنوعی برای کنترل عملکردها نخواهد بود. با این حال احتمالا استیو جابز فقید نیز هرگز تصور نمی کرد که تنها چند سال پس از درگذشتش، اپل آیپدهایی را روانه بازار کند که مجهز به یک مداد (Pencil) اختصاصی هستند و حتی آیپدهای کلاسیک 9.7 اینچی آنها نیز به این مجموعه اضافه شوند.

حالا پتنتی از اپل منتشر شده که نشان می دهد این کمپانی قصد دارد گوشی های آیفون مجهز به قلم نیز تولید کند. همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید قلم ها بر روی دستگاهی که مشخصا تبلت نیست به کار گرفته شده اند. البته هنوز مشخص نیست آیا همانند گوشی های سری نوت سامسونگ شاهد نسخه های ویژه ای از آیفون هستیم که قلم در داخل بدنه آنها جاسازی شده (که با توجه به رویکرد طراحی های یکپارچه اپل بعید به نظر می رسد) یا اینکه تنها قابلیت پشتیبانی از قلم به آیفون های بعدی اپل اضافه خواهد شد. با این حال پتنت مورد نظر که در سپتامبر سال گذشته به ثبت رسیده نشان می دهد ممکن است اپل در آینده بخواهد این قابلیت را به گوشی های خود اضافه کند. نظر شما درباره یک آیفون مجهز به قلم اختصاصی چیست؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها