موضع‌گیری منصوریان علیه هیات‌مدیره

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همچنان پای قولی که ابتدای فصل به هواداران استقلال دادم هستم و نام کسانی را که به ریشه استقلال ضربه می‌زنند، خواهم گفت.
کد خبر: ۹۷۹۱۳۹

علیرضا منصوریان که در نشست خبری صحبت می‌کرد، در ابتدا درباره بازی امروز شاگردانش مقابل پدیده گفت: بازی بسیار حساسی داریم، آن هم مقابل پدیده که بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس انجام داد. ما در تمام هفته برای آنالیز و شناخت پدیده وقت گذاشتیم و به تیم پدیده و این دیدار با احترام نگاه می‌کنیم. سعی می‌کنیم انرژی مثبت را به تیم‌مان برگردانیم و سه امتیاز بازی را به‌دست آوریم.

منصوریان در خصوص این‌که آیا اولتیماتومی از سمت هیات‌مدیره باشگاه به او داده شده است یا خیر، گفت: در مورد فضای هیات‌مدیره در نیم‌فصل یک صحبت اساسی خواهیم داشت. باید در هیات‌مدیره باشگاه فضایی کاملا حمایتی وجود داشته باشد. ما سه‌شنبه هم خدمت وزیر بودیم و من بسیار از دیدگاه ایشان لذت بردم. ایشان دیدگاهی مثبتی داشت. هر روز نیز با رئیس هیات‌مدیره تماس و ارتباط دارم، اما یکی دو مورد فضای ناهنجار در هیات‌مدیره داریم که در نیم‌فصل به آن رسیدگی خواهیم کرد. ما به دنبال الگویی در سطح جهانی هستیم تا پیگیری کنیم و ببینیم چند عضو در هیات‌مدیره باشگاه‌های مطرح جهان هستند و امکان دارد یک نفر در یک هفته 30 بار مصاحبه کند؟! ما صرفا آمده‌ایم که در این فضا فوتبال بازی کنیم، خارج از هر نوع مسائل جناحی. شما مطمئن باشید ما در نیم‌فصل به مسائل هیات‌مدیره رسیدگی جدی خواهیم کرد. وی ادامه داد: با وجود فشار خیلی زیادی که وجود داشت، من تحمل به خرج دادم. شما دقت کنید ما در این چند هفته از مسیر اصلی‌مان منحرف شده‌ایم و این هم به خاطر بعضی از دوستان است. شما یک مسیر را برای خودتان مشخص می‌کنید و وقتی در مسیر تنه می‌خورید، نمی‌دانید باید چه کاری انجام بدهید.

منصوریان در ادامه تصریح کرد: من اول یک راه سنگین هستم. شما اول راه من را با سایر دوستانی که به استقلال آمده‌اند مقایسه کنید و ببینید چقدر بحران برای من درست شد و چقدر برای آنها. من همچنان پای قولی که ابتدای فصل به هواداران استقلال دادم هستم و نام کسانی را که به ریشه استقلال ضربه می‌زنند، خواهم گفت. به نظرم باید نیم‌فصل جالبی داشته باشیم و ممکن است در این بین چند نام را مستقیما اعلام کنم، چون این قول را به هواداران داده‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها