چرا باید یک داور 2 هفته برای ما سوت بزند؟

ترکاشوند: داور دوم به ما دروغ گفت

انگار حاشیه تنها سهم آخرین بازی هفته یازدهم دور رفت لیگ برتر والیبال در تهران نبود. بازی صالحین ورامین با خاتم اردکان در یزد هم بی‌سر و صدا نبود. در این بازی حاشیه پیش از شروع بازی کلید خورد. وقتی که محمد محمدکاظم با بابک امیری درگیر شد.
کد خبر: ۹۷۸۵۸۶

اوج حاشیه‌های این بازی وقتی بود که هم امیر حسینی در ست چهارم اول کارت زرد گرفت و بعد قرمز و آخر سر هم اخراج شد. حسین شفقی، ناظر بازی با ادعای دادن گزارش به سازمان لیگ حرفی نزد. او که مدعی است بی‌شرف فحش نیست، می‌گوید: «من یک بار با شما صحبت کردم و شما جور دیگری حرف هایم را نوشتید. دیگر مصاحبه نمی‌کنم.»

عباسعلی میرحسینی، سرمربی تیم خاتم یزد هم معتقد است در جریان نیست و حرفی نمی‌زند. اما محمد ترکاشوند، سرمربی صالحین ورامین، سر درد دلش خیلی زود باز می‌شود: «در یزد داور و تماشاچی و... حسابی از خجالت تیم ما درآمدند.» او در درگیری بین محمدکاظم با بابک امیری، بازیکن میزبان را مقصر می‌داند: «بازیکنان باید خویشتندار باشند و جوانان هم حرمت‌دار. اما بابک امیری با رفتارهایش هم تماشاگران را تحریک می‌کرد و هم جو را متشنج.» سرمربی صالحین دل‌پری از داوران بازی دارد: «داور اول و دوم بازی خیلی تیم مرا اذیت کردند. داور اول هفته قبل هم داور ما بود. چرا باید یک داور دو بازی پشت سرهم برای یک تیم قضاوت کند؟ خیلی بد سوت زدند، خط نگه داران که یزدی بودند هم به سمت میزبان غش می‌کردند. خیلی از توپ‌های داخل ما را اوت گرفتند و اوت‌ها را داخل. مگر دریک بازی داور چند بار اشتباه می‌کند؟ وقتی اشتباهات نزدیک به ده تا می‌شود مسلما شائبه عمد پیش می‌آید. من هیچ وقت به داوری اعتراض نکردم اما این بار چند مرتبه به ناظر اعتراض کردم. داور شیرازه تیم ما را از هم پاشید. روحیه بچه‌ها را به صفر رساند. هر چه زور زدیم شش پوئن بالا بودیم،شکست ما را رقم زد. تماشاگران که پشت نیمکت ما بودند و حرف‌های زشت و رکیک می‌زدند. تماشاگران آن‌قدر که داور را تشویق کردند تیم خودشان را تشویق نکردند. باورتان می‌شود تماشاگر بعداز بازی آمد دست داور را بوسید؟»

با این که گفته می‌شود دلیل کارت قرمز و اخراج امیر حسینی پاسور ورامینی‌ها، اعتراض به سرمست داور دوم بازی بوده، اما می‌گوید: «داور دوم به ما دروغ گفت. او مدعی بود امیر حسینی به او گفته نامرد. اما امیرحسینی و بچه‌های روی نیمکت گفتند وقتی امیرحسینی به داور دوم گفته نمی‌بینی خطای تور شده چرا سوت نمی‌زنی، داور به او گفته برو آشغال . امیر حسینی از کوره در رفته، گفته خودتی. من نمی‌دانم چرا وقتی بازیکن اخراج می‌شود، داور نباید هیچ اتفاقی برایش بیفتد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها