فرشید اسماعیلی :

به بازی تراکتورسازی می‌رسم

با حرف‌هایی که می‌زند نگرانی علیرضا منصوریان و میلیون‌ها استقلالی‌ها را بر طرف می‌کند: خدا را شکر پایم مشکلی ندارد و می‌توانم برای استقلال بازی کنم.
کد خبر: ۹۷۵۱۰۴

فرشید اسماعیلی که این روزها به یکی از ستاره‌های استقلال تبدیل شده است در یکی از تمرین‌های استقلال قبل از بازی با صبا از ناحیه کشاله پا آسیب دید و نتوانست در این مسابقه به میدان برود.این اتفاق در حالی افتاده است که هنوز پزشکان استقلال نظر قطعی خود درباره پای او را اعلام نکرده‌اند و از نظر پزشکی شاید او بازی مقابل تراکتورسازی را هم از دست بدهد.

خود فرشید در این مورد می‌گوید: خدا را شکر می‌کنم که همه چیز خوب است. امروز باید به کلینیک دکتر نوروزی بروم تا ایشان نظر نهایی را بدهند. اما وضعیت پایم واقعا خوب است و مشکل خاصی ندارم. از نظر خودم آماده هستم اما برای تمرین کردن و بازی مقابل تراکتورسازی پزشکان باید نظر نهایی بدهند. او ادامه داد: در یکی از تمرین‌ها بود که به شکل عجیبی پایم درد گرفت. درد زیادی کشیدم. بعد از دو روز فیزیوتراپی تازه عضله‌هایم باز و دردم کمتر شد. با این حال امروز هیچ مشکلی ندارم و فکر می‌کنم بتوانم مقابل تراکتورسازی به میدان بروم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها